INTERVIU EXCLUSIV cu regizoarea serialului „All her fault”, Minkie Spiro – Detalii inedite despre thrillerul de pe SkyShowtime care apasă exact unde doare
În peisajul tot mai încărcat al producțiilor nișate pe thriller, unde fiecare poveste pare că încearcă să fie mai zguduitoare decât cealaltă, există momente rare în care un serial reușește să se strecoare în mentalul publicului nu prin stridență, ci prin tensiune controlată, atenție la detaliu și o înțelegere cât de poate de aprofundată a emoțiilor umane.
„All Her Fault”, noua producție care a atras atenția publicului internațional încă din primele materiale de promovare, se numără printre acele titluri care se remarcă nu prin artificii, ci prin autenticitate, atmosferă și o regizoare cu o viziune artistică foarte limpede: Minkie Spiro.
Într-un dialog exclusiv cu Playtech, Spiro vorbește cu o sinceritate dezarmantă despre provocările adaptării, despre importanța presiunii emoționale în primele minute ale unui episod și despre colaborarea cu actrița Sarah Snook, a cărei intensitate subtilă a fost deja remarcată de public și critici.
Adaptat după romanul cu același nume, „All Her Fault” pornește de la o premisă aparent simplă, dar încărcată de potențial dramatic: dispariția unui copil și călătoria emoțională a mamei în încercarea de a înțelege ce s-a întâmplat.
Dincolo de firul narativ, însă, producția devine o explorare cinematografică intensă a anxietății, incertitudinii și presiunii constante cu care se poate confrunta un părinte în fața unui eveniment ireversibil.
Aici intervine viziunea lui Minkie Spiro, regizoare cu experiență în proiecte precum „Downton Abbey”, „Better Call Saul”, „The Plot Against America” și „Flesh and Bone”, care își folosește background-ul de fotograf pentru a transforma emoția într-un limbaj vizual recognoscibil, coerent și impregnat de tensiune.
În discuția cu noi, Spiro explică de ce primele cinci minute ale serialului au fost abordate ca un exercițiu de respirație cinematografică: totul se strânge, se comprimă, se amplifică, astfel încât spectatorul să fie prins într-o stare aproape fizică de neliniște.
De altfel, unul dintre lucrurile care ies la iveală chiar înainte de a intra în profunzimea interviului este modul calculat în care Spiro gândește structura emoțională a unui episod.
Fără a dezvălui conținutul discuției, se poate spune că regizoarea tratează fiecare scenă ca pe o piesă de puzzle, una care nu trebuie doar să avanseze povestea, ci și să reflecte transformarea interioră a personajelor.
Această atenție față de ritm, atmosferă și detaliu este vizibilă în toate proiectele sale, dar în „All Her Fault” capătă o nouă dimensiune, una în care fiecare cadru este încărcat de sens.
Și poate că unul dintre elementele-cheie ale serialului este colaborarea cu Sarah Snook, actrița consacrată pentru performanța sa din serialul „Succession”, care aici explorează un registru diferit: fragilitate controlată, luciditate în haos și o gamă impresionantă de nuanțe emoționale.
Spiro vorbește despre ea cu un respect rar întâlnit în interviurile cu regizori, subliniind modul în care Snook reușește să transmită enorm prin simplitate, prin priviri tăcute și gesturi minime. Pentru un proiect construit pe o tensiune emoțională constantă, o astfel de expresivitate devine esențială.
Dar poate cel mai surprinzător element al interviului este modul în care regizoarea explică intenția duală a adaptării: nu doar aceea de a construi un thriller captivant, ci și de a introduce, discret, o reflecție asupra dinamicilor familiale moderne, asupra modului în care munca domestică, presiunea socială și responsabilitățile parentale se distribuie inegal într-o societate care pretinde egalitate, dar rareori o practică.
Această perspectivă adaugă, de altfel, un strat suplimentar de profunzime serialului, transformându-l într-un demers care nu se rezumă la suspans, ci explorează și felul în care funcționăm ca oameni în interiorul unor structuri sociale fragile.
Interviul complet cu Minkie Spiro, pe care îl vei găsi mai jos, dezvăluie cum ia naștere această combinație între tensiune cinematografică, analiză socială și intimitate emoțională.
Pentru cei pasionați de making-of, de procesul de adaptare și de felul în care un regizor traduce emoția în imagine, discuția poate fi considerată o mostră rară de transparență artistică.
:format(webp)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2025/12/INTERVIU-EXCLUSIV-cu-regizoarea-serialului-All-her-fault-Minkie-Spiro-3.jpg)
INTERVIU EXCLUSIV cu regizoarea serialului „All her fault”, Minkie Spiro/ Poster oficial al serialului
INTERVIU EXCLUSIV cu regizoarea serialului „All her fault”, Minkie Spiro – „Sarah Snook este incredibilă, nu doar ca talent, ci și ca om”
Iulia Kelt (Playtech): Salutare, Minkie! Dă-mi voie să te întreb: ai citit cartea înainte să semnezi pentru „All of Her Fault” sau doar scenariul?
Minkie Spiro: Bună, Iulia. Am citit cartea și, ca în cazul majorității proiectelor la care mă alătur, îmi place să fac documentare și să mă asigur că ceea ce cred că mă așteaptă în episodul pilot se confirmă la final. Pentru că adesea citești scenariile, apoi mergi la materialul original și ești puțin dezamăgit de spoiler, pe care nu îl voi menționa. Dar am fost luată prin surprindere când am citit cartea. Nu am anticipat deloc ceea ce avea să se întâmple. Și, în plus, am mai lucrat cu Carnival și cunosc stilul lui Megan, așa că am fost complet implicată.
Iulia Kelt (Playtech): Ai văzut imediat povestea ca pe ceva cinematografic?
Minkie Spiro: Ei bine, acesta este background-ul meu. Am fost fotograf la început, așa că în tot ceea ce fac sper să pot aduce o atmosferă vizuală, cinematografică, de construire a unei lumi.
Iulia Kelt (Playtech): Romanul se desfășoară din perspectiva mamei și a fricii ei tot mai mari, am observat. Cum ai transpus asta în tensiune și în limbajul vizual?
Minkie Spiro: Pentru mine, cel mai important a fost primele cinci minute ale serialului și să mă asigur că, în calitate de spectator, trăiești aceeași presiune, anxietate și imposibilitatea de a respira sau de a privi în altă parte.
Construcția acelor prime cinci minute a fost esențială, fiindcă dacă reușeam să fac publicul să simtă măcar 50%, dacă nu 90%, din ceea ce simte personajul Marissa, atunci știam că îi voi ține aproape cel puțin pentru episodul pilot, dacă nu pentru toate celelalte.
Iulia Kelt (Playtech): Da, a fost foarte intens. Am reușit să văd câteva episoade și m-am simțit, practic, lipită de ecran. Apropo, cum a fost să lucrezi cu Sarah?
Minkie Spiro: Sarah Snook este incredibilă, nu doar ca talent, ci și ca om. A fost foarte incitant să lucrezi cu cineva ca Sarah, care își cunoaște meseria și are aceste nuanțe extraordinare în felul în care joacă.
Spune foarte mult prin foarte puțin. Iar eu iubesc acest tip de actorie, mai ales într-o astfel de poveste, unde totul ar putea deveni foarte monoton, foarte tensionat, cu o mamă în lacrimi. Dar ceea ce am încercat eu și Sarah să facem a fost să construim arcuri care să îi permită să arate diferite fațete ale experienței de a trăi o astfel de traumă într-o cursă contra cronometru.
:format(webp)/https://playtech.ro/wp-content/uploads/2025/12/INTERVIU-EXCLUSIV-cu-regizoarea-serialului-All-her-fault-Minkie-Spiro-1.jpg)
INTERVIU EXCLUSIV cu regizoarea serialului „All her fault”, Minkie Spiro / în imagine: Sarah Snook și Dakota Fanning
INTERVIU EXCLUSIV cu regizoarea serialului „All her fault”, Minkie Spiro – Despre rolul mamei în sociatate
Iulia Kelt (Playtech): Știm cu toții că procesul de adaptare cere adesea sacrificii. A existat vreun element din carte pe care ai luptat să îl păstrezi în serial?
Minkie Spiro: Cred că pentru mine și pentru Megan a fost important să facem din această poveste un thriller captivant și imprevizibil, dar în același timp să includem și un comentariu social subtil.
Și cred că, fiind amândouă mame, dar și persoane cu cariere active, am vrut să explorăm această mică discrepanță, prezentă în special în relațiile heterosexuale, unde mamei i se cere adesea să facă mai mult din treburile domestice sau se așteaptă să ducă greul, programări, drumurile la școală, vaccinări, tot ce are nevoie copilul. A fost o modalitate subtilă de a analiza cum se îmbină societatea, cariera și viața domestică.
În cazul în care te întrebai, „All her fault” poate fi urmărit chiar acum pe SkyShowtime.