De ce au fost refuzați turiștii români la cazare în Grecia: motivul invocat de proprietari
Un turist român a lansat un apel disperat pe un forum dedicat călătoriilor în Grecia, după ce, potrivit relatărilor sale, unitatea de cazare rezervată a refuzat să-i primească pe el și pe restul grupului din care făcea parte. Vedeți în rândurile de mai jos care ar putea fi cauza.
Români lăsați pe drumuri în Grecia
„Suntem 2 familii cu copilașii pe insulă, cei de la cazare nu vor sa ne primească cu copilașii și am rămas pe drum, avem nevoie urgent de o cazare pentru 5 adulți si 4 copii. Este urgent, avem cu noi copilaș de 9 luni!”, a scris românul, într-o postare publicată pe grupul FacebookForum Thassos.
Turistul nu a oferit detalii clare despre motivul refuzului, ceea ce a generat numeroase reacții și presupuneri din partea altor utilizatori ai forumului. Cei mai mulți dintre ei au sugerat că problema ar fi plecat de la o rezervare incompletă sau incorectă, în care nu au fost declarați copiii.
Nu au fost primiți la hotel, deși aveau rezervare
O persoană a comentat direct: „Asta se întâmplă când vrei să faci o <românească> să nu plătești în plus”. Un alt internaut a încercat să clarifice posibilele cauze ale refuzului. „Nu există să nu vă primească, decât dacă nu ați specificat că aveți și copii. Probabil ați crezut că sunt <bonus>. Să bați atât drum la risc, că nu văd alt motiv. Nu prea există să rezervi corect și să nu te primească, atunci trebuie să-ți asumi ce ai rezervat…..”.
O altă intervenție, ceva mai calmă, a venit sub forma unui apel la explicații suplimentare. „Bună ziua, ne puteți explică motivul pentru care nu ați fost primiți? Prin ce platformă sau aplicație. Cine a făcut rezervare? Ați bifat mai puține persoane, mai multe? Nu ați ajuns la ora de check-in? Ați mers mai devreme decât dată inițială de cazare? Care sunt motivele? Cu siguranță veți găsi cazare, până atunci bucurați-vă de zone, peisaje, plimbări, plaje, taverne”.
”E clar că ceva nu e în regulă”
Unii utilizatori au adus în discuție posibilitatea ca hotelul din Grecia să fi fost destinat exclusiv adulților: „Ciudată situație! Probabil rezervarea s-a făcut cu 10 luni în urmă, când copiii nu erau încă născuți”. „Există cazări <adults only>. Nu știu dacă este și cazul de față, dar tot ce e posibil.”
Un alt comentator, aparent familiar cu industria ospitalității, a făcut o analiză mai dură: „Lucrez în turism de peste 14 ani și când aud <copilașii> e clar că ceva nu e în regulă. Cel mai probabil ați dorit două camere duble unde să stați 9 suflete. Și mai cred că, copilașii au mult peste 2 ani (ceilalți 3). Nu există să nu vă primească, dacă ați respectat întocmai rezervarea. Dacă locuiți la bloc, cu siguranță, la întreținere, plătiți câte suflete sunteți (inclusiv câine dacă aveți)! Cam așa e și în turism”.
Situația continuă să atragă reacții diverse în mediul online, iar cazul pune în lumină o realitate tot mai frecventă în sezonul turistic: importanța unei comunicări clare și a transparenței în rezervările de vacanță, mai ales atunci când călătoresc familii cu copii.