Dan Negru reacţionează dur, după premiera emisiunii „Insula Iubirii”. „Show-ul meu a făcut ieri 19 % cotă de piață, Insula Iubirii” – 30%”
Noul sezon „Insula Iubirii” a debutat în forță, primele ediții au strâns un număr uriaș de români în fața televizoarelor. După publicarea audiențelor, Dan Negru a reacționat dur, prezentând o radiografie clară a divertismentului autohton și a preferințelor oamenilor.
Mesajul transmis de Dan Negru
Emisiunea fenomen de la Antena 1 a revenit pe micul ecran, iar succesul a fost evident încă de la prima ediție. Miercuri dimineața, Dan Negru a dezvăluit pe pagina sa de Facebook că show-ul prezentat de el, „Jocul Cuvintelor”, a avut marți 19% cotă de piață, în timp de „Insula Iubirii” a avut 30%.
Prezentatorul a afirmat, cu umor, că există democrație în divertisment, că telespectatorii au de unde alege, în funcție de dorințe și preferințe.
„Decât dezbaterile alea prezidențiale – le mai țineți minte? – mai bine “Insula Iubirii”. Mai bine “Casa Iubirii” decât talk-show-urile militare despre ură și înarmare.
“Jocul Cuvintelor”, show-ul meu, a făcut ieri 19 % cotă de piață. “Casa Iubirii” – 17%, “Insula Iubirii” – 30%. Asta arată că în divertismentul TV există democrație: poți alege ce vrei, există opinii, idei, preferințe.
Propaganda tv nu are luxul ăsta.
Nu mai judecați divertismentul TV!Mai bine pălmuit de o videochatistă din divertisment decât sărutat de o videochatistă din politică”, a scris Dan Negru.
În doar câteva minute de la publicare, mesajul a strâns sute de reacții și comentarii.
„Insula Iubirii” a debutat ca lider de audiență
Premiera celui de-al nouălea sezon al show-ului „Insula Iubirii” a debutat în forță, impunându-se ca lider de audiență pe toate segmentele analizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul 20:29 – 24:04, Antena 1 a ocupat primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din mediul comercial (publicul cu vârste între 21 și 54 de ani), cu o medie de 6,5 puncte de rating și 27,7% cotă de piață. Pe locul al doilea s-a situat PRO TV, care a obținut 4,0 puncte de rating și 17,3% cotă de piață.
Clasamentul se menține și la nivelul publicului urban, unde Antena 1 a condus cu 4,7 puncte de rating și 15,7% share, în timp ce PRO TV a înregistrat 4,2 puncte de rating și 14,1% cotă de piață.
Momentul de maximă audiență al serii a fost înregistrat la ora 23:32, când aproape 1 milion de telespectatori urmăreau cu interes evoluția cuplurilor aflate în testul suprem al fidelității.
Pe întreg intervalul 19:00 – 24:00, în care Antena 1 s-a intersectat direct cu programele concurente de pe PRO TV, postul din Băneasa s-a menținut în frunte cu 5,2 puncte de rating și 24,4% cotă de piață, în timp ce PRO TV a obținut 4,0 puncte de rating și 18,9% share.