26 mart. 2025 | 09:31

Adolescence continuă să urce în topurile Netflix: Miniseria britanică, deși atipică, un fenomen de audiență

ACTUALITATE
Adolescence continuă să urce în topurile Netflix: Miniseria britanică, deși atipică, un fenomen de audiență
Tânărul actor Owen Cooper joacă rolul lui Jamie Miller în drama Netflix Adolescence. (Foto: Netflix)

Miniseria „Adolescence” continuă să atragă un număr impresionant de spectatori pe Netflix și își consolidează poziția de lider în clasamentul săptămânal al platformei dde streaming.

În perioada 17-23 martie, producția a bifat, spre exemplu, 42 de milioane de vizualizări, aproape dublu față de săptămâna premierei.

În doar două săptămâni, audiența totală a ajuns la 66,3 milioane de vizualizări, un rezultat remarcabil pentru un serial de acest tip care, altminteri, ar putea fi considerat de nișă.

Concret, „Adolescence” este foarte aproape de intrarea în topul celor mai populare seriale Netflix. În prezent, pe locul zece se află sezonul al doilea al „Bridgerton”, cu 93,8 milioane de vizualizări în primele 91 de zile.

Pentru a depăși acest prag, „Adolescence” mai are nevoie de doar 27,5 milioane de vizualizări, un obiectiv realizabil având în vedere ritmul actual de creștere.

Succes pentru „Adolescence”, dar debut modest pentru „The Residence”

În contrast, noul serial produs de Shondaland, „The Residence”, nu a reușit să atingă aceleași performanțe. Cu 6,4 milioane de vizualizări în prima săptămână, producția a ocupat locul al doilea în clasamentul serialelor în limba engleză.

Deși cifra, în sine, nu este una slabă, este departe de succesul altor titluri produse de Shonda Rhimes, cum ar fi „Bridgerton” sau „Inventing Anna”, care au devenit fenomene imediat după lansare.

Netflix nu publica date în detaliu despre audiență atunci când primul sezon din „Bridgerton” a avut premiera în 2020, dar acum platforma a confirmat că în prima lună serialul a fost urmărit în 82 de milioane de case.

În prezent, toate cele trei sezoane ale „Bridgerton” sunt în lista celor mai populare producții, alături de „Queen Charlotte” și „Inventing Anna”, scrie Deadline.

Ce s-a întâmplat săptămâna aceasta pe Netflix

Serialul „Running Point”, cu Kate Hudson în rol principal, a adăugat încă 3,5 milioane de vizualizări, menținându-se pe locul al treilea în clasament. În același timp, cel mai recent episod al show-ului de wrestling „WWE Raw” a ocupat locul al patrulea.

În ceea ce privește filmele, „The Electric State” a obținut încă 22,5 milioane de vizualizări, menținând un ritm relativ constant față de săptămâna de debut.

Cu toate acestea, filmul regizat de frații Russo, care îi are în distribuție pe Millie Bobby Brown (pe care o știi din Stranger Things) și Chris Pratt (care nu mai are nevoie de nicio prezentare), nu a reușit să ducă la o creștere spectaculoasă a audienței.

Pentru a intra în topul celor mai populare filme Netflix, producția ar trebui să depășească pragul de 137 de milioane de vizualizări, stabilit de „We Can Be Heroes”, aflat pe locul al zecelea.

În schimb, filmul „Back in Action” a urcat pe poziția a șaptea în clasamentul celor mai vizionate filme din toate timpurile pe Netflix.