Joe Rogan ia aproximativ 250 de milioane de dolari de la Spotify pentru a-și împărtăși ideile
Joe Rogan ia aproximativ 250 de milioane de dolari de la Spotify pentru a-și împărtăși ideile. Noua înțelegere pe mai mulți ani permite chiar și conținutului său să fie difuzat pe alte platforme.
Joe Rogan și Spotify
Fosta gazdă preferată a Fear Factor, Joe Rogan, a semnat un nou acord cu Spotify, care ar putea valora 250 de milioane de dolari, potrivit The Wall Street Journal. Sunt chiar mai mulți bani decât prima sa afacere din 2020, despre care se estima că îi va oferi comedianului 200 de milioane de dolari. Nu există informații cu privire la durata noului contract al lui Rogan, dar acesta a fost definit ca o continuare „multianuală” a diferitelor sale proiecte de podcast.
Acordul îi permite lui Spotify să distribuie podcasturile lui Rogan pe platforme suplimentare, inclusiv o versiune video pentru YouTube. Contractul stipulează un acord de împărțire a veniturilor bazat pe vânzările de reclame, așa că probabil că acest lucru va pune mult mai mulți bani în buzunarul lui Rogan. Există, de asemenea, o garanție minimă inițială pentru el, dar suma rămâne nedezvăluită.
Spotify dorește să renegocieze contractele care expiră cu creatorul de conținut existent pentru a oferi garanții minime mai mici, dar este posibil să nu se aplice în cazul lui Rogan. De asemenea, compania intenționează să revizuiască acești termeni contractuali pentru a permite publicarea pe alte platforme, cum ar fi YouTube, care este exact ceea ce face cu Rogan aici.
Controverse mari la mijloc
Există, de asemenea, probabil un prag țintă de număr de audiență, așa cum a fost cazul în cazul acordului său din 2020. Cu toate acestea, The Joe Rogan Experience continuă să fie cel mai popular podcast al Spotify, chiar învingându-l pe Travis Kelce vorbind despre Taylor Swift și podcastul Tucker Carlson. Acestea sunt primele trei actuale.
În ciuda faptului că a adus multă audiență la Spotify, Rogan a fost o sursă obișnuită de controverse. El a spus o mulțime de prostii despre Covid de-a lungul anilor, ceea ce i-a determinat pe medici și pe oamenii de știință să solicite o actualizare a politicii de dezinformare a Spotify. Acest lucru a dus la boicoturi atât din partea utilizatorilor, cât și a creatorilor. Ca urmare, Neil Young și-a scos melodiile de pe streamer în semn de protest.