07 mai 2024 | 17:30

Instagram introduce noi funcții interactive pentru Stories: Cum îți personalizezi Poveștile de pe platformă

ACTUALITATE
Instagram introduce noi funcții interactive pentru Stories: Cum îți personalizezi Poveștile de pe platformă

Instagram tocmai a anunțat câteva funcționalități noi care vor apărea în Stories, inclusiv o serie de stickere interactive.

Cea mai interesantă este probabil cea muzicală, deoarece este o extensie a funcției Add Yours deja existentă. Stickerul Add Yours Music le permite utilizatorilor să-și împărtășească piesele lor preferate, împreună cu o invitație pentru urmăritori să se distreze și ei, distribuind propriile lor piese similare. Desigur, melodia trebuie să fie deja în biblioteca muzicală a Instagram-ului pentru a funcționa.

Funcțiile noi de la Instagram

În acest sens, Instagram s-a asociat cu Dua Lipa pentru a promova noul ei album, Radical Optimism. Multe dintre piesele de pe album sunt disponibile pentru utilizare în acest mod, iar artista însăși a postat Stories cu stickerele Add Your Music.

Un alt sticker interesant adăugat astăzi se numește Reveal. Optând pentru acest sticker, vizualurile unei postări din Story sunt estompate și singurul mod în care urmăritorii pot vedea conținutul este să trimită un mesaj direct persoanei care l-a partajat. Mesajele directe au devenit un factor cheie în creșterea continuă a Instagram-ului, cu șeful site-ului, Adam Mosseri, declarând că adolescenții petrec, de fapt, mai mult timp în mesaje directe decât oriunde altundeva pe platformă.

El mai spune că „aproape toată” creșterea angajamentului din ultimii ani a provenit din mesajele directe și din Stories, conform rapoartelor Business Insider. Deci, da, acest lucru va fi cu siguranță folosit ca o strategie de influencerii pricepuți care caută să-și mărească angajamentul.

Distracție pe Stories

Instagram a dezvăluit și un sticker numit Frames. Această unealtă adaugă un strat suprapus asemănător cu Polaroidul peste o fotografie, transformând-o într-o imagine tipărită instantaneu. Pentru a dezvălui conținutul, urmăritorii vor trebui să-și agite telefoanele asemenea unui Polaroid, deși există și un buton. Creatorii pot adăuga subtitrări care sunt de asemenea dezvăluite prin agitare. Această caracteristică a fost dezvăluită inițial la festivalul Coachella din acest an.

În cele din urmă, există o caracteristică numită Cutouts. Această unealtă transformă orice parte a unui videoclip sau a unei fotografii din galeria ta foto într-un sticker, care poate apoi să fie aplicat într-o poveste sau un reel. Odată ce un decupaj este creat, este salvat într-o secțiune de stickere ușor accesibilă pentru utilizări viitoare. Acest lucru funcționează și cu fotografiile postate pe Instagram, deși imaginile trebuie să fie distribuite de conturi publice.

Aceasta a fost o luna plină de schimbări pentru Instagram. În plus față de noile sisteme de stickere menționate mai sus, aplicația de socializare a făcut recent o revizuire a algoritmului său pentru a promova conținutul original. Compania a schimbat, de asemenea, modul în care funcționează Reels, pentru a oferi conturilor mai mici o șansă de a-și extinde publicul, deși nu este clar cum funcționează acest lucru.