29 apr. 2024 | 12:57

Încă un film despre Facebook și Mark Zuckerberg. Ce știm despre partea a doua a The Social Network

ACTUALITATE
Încă un film despre Facebook și Mark Zuckerberg. Ce știm despre partea a doua a The Social Network
Screenrant

Aaron Sorkin a anunțat că lucrează în prezent la un scenariu de continuare a filmului The Social Network, bazat pe povestea Facebook și a lui Mark Zuckerberg.

Sorkin a dat vestea în timpul unui episod al podcast-ului The Town, care s-a marjat pe modul în care Facebook și rețelele de socializare au influențat democrația în anii de la succesul său de la Oscar.

Primul film despre Facebook, un succes absolut

Primul film a povestit începuturile rețelei sociale a lui Mark Zuckerberg și a avut în distribuție actori precum Jesse Eisenberg, Andrew Garfield și Justin Timberlake, printre alții.

Sorkin s-a arătat destul de evaziv în ceea ce privește detaliile concrete despre noul scenariu, dar se pare că va urmări parcursul Facebook în timpul erei Trump.

A continuat să le spună gazdelor podcast-ului că de fapt Facebook este de vină pentru revoltele de la 6 ianuarie, care au dus la moartea a cinci persoane și la rănirea a peste 140 de polițiști.

Nu a oferit, totuși, niciun motiv pentru care dă vina Facebook pentru atacul asupra Capitoliului, spunându-le gazdelor podcast-ului că vor trebui să „cumpere un bilet de film” ca să afle.

Giganții în tehnologie, „responsabili” pentru atacul de la Capitoliu din data de 6 ianuarie 2021

Ce-i drept, Facebook, Google, Twitter și Reddit au fost toate chemate să dea declarații în cadrul investigației privind 6 ianuarie.

Legislatorii au sugerat că Meta nu ar fi luat măsurile adecvate pentru a gestiona mișcarea „Stop the Steal”, care a fost organizată pe platformă, și că nu a recunoscut pericolul pe care aceste grupuri îl reprezentau decât după violențele din DC.

Informatorul Frances Haugen a declarat în fața Congresului că Facebook a desființat echipa de integritate civică după alegerile din 2020.

De asemenea, a mai menționat, de asemenea, că Facebook știa că algoritmii și platformele sale promovau conținut dăunător și că „nu a implementat măsuri de contracarare recomandate intern sau de durată”. Potrivit lui Haugen, compania ar fi ales profitul în defavoarea siguranței.

Primul meu contact cu presa s-a întâmplă la vârsta de 11 ani, când ziarul călărășean Pământul mi-a oferit ocazia să public în rubrica destinată copiilor. Peste ani, ajungeam la Galați unde ... vezi toate articolele