23 mai 2024 | 11:00

Dacia dă lovitura acolo unde te aștepți mai puțin. Gigantul de la Mioveni a vândut 100.000 de mașini în această țară din Europa

ACTUALITATE
Dacia dă lovitura acolo unde te aștepți mai puțin. Gigantul de la Mioveni a vândut 100.000 de mașini în această țară din Europa

Dacia, producătorul auto de la Mioveni, continuă să își extindă succesul peste hotare, atingând o bornă impresionantă în Marea Britanie.

Compania a anunțat că a comercializat 100.000 de exemplare ale SUV-ului Duster în această țară, subliniind popularitatea tot mai mare a mărcii românești pe piața europeană.

Succes remarcabil în Marea Britanie

Debutul Dacia Duster pe piața britanică a avut loc în 2013, iar de atunci SUV-ul a devenit un pilon de bază pentru Dacia în Regatul Unit. În prezent, Duster reprezintă 36% din vânzările totale de mașini noi ale mărcii în Marea Britanie. În plus, modelul a obținut peste 20 de premii, confirmând aprecierea sa de către experți și consumatori deopotrivă.

Exemplarul cu numărul 100.000, care a marcat această realizare, este un Duster în nivelul de echipare Journey, finisat în nuanța Dusty Khaki. Acesta este echipat cu motorizarea TCe 150, un motor de 1,3 litri care dezvoltă 150 CP și este cuplat la o transmisie automată cu 6 trepte. Această configurație a devenit una dintre preferatele clienților britanici datorită performanțelor și fiabilității sale.

Gail Hill, posesoarea Dusterului cu numărul 100.000, și-a exprimat entuziasmul pentru achiziție: „Nu m-am gândit la un Duster înainte de a-l cumpăra pe primul, dar fiul meu a spus că este o mașină bună. Aveam nevoie de ceva cu un portbagaj mai mare, iar Duster-ul avea mult spațiu, plus că era un preț foarte bun și se simțea foarte solid,” a declarat Gail. „Cele mai recente oferte au făcut ca trecerea la una nouă să fie mai accesibilă decât credeam și îmi place culoarea și modul în care rulează cu transmisia automată – merge foarte bine!”.

Preferințele clienților și viitorul modelului

În Marea Britanie, majoritatea clienților care au achiziționat un Duster au optat pentru vopseaua Glacier White, iar motorizarea TCe 130, un motor turbo pe benzină, a fost cea mai aleasă. Această preferință arată că clienții apreciază combinația de performanță și eficiență oferită de acest motor.

Pe lângă succesul actual, Dacia se pregătește să lanseze noua generație Duster în Marea Britanie anul acesta, iar interesul este deja considerabil. Peste 12.500 de pre-comenzi au fost înregistrate, ceea ce sugerează că popularitatea modelului va continua să crească.

Realizarea de a vinde 100.000 de exemplare Dacia Duster în Marea Britanie demonstrează capacitatea Dacia de a se impune pe piețele internaționale, nu doar pe cea românească. Cu o ofertă diversificată și adaptată cerințelor consumatorilor, Dacia reușește să atragă și să păstreze un număr impresionant de clienți fideli. Noua generație Duster promite să continue acest trend ascendent, consolidând și mai mult prezența mărcii în Europa.