Coca-Cola lansează un nou sortiment: Orange Cream, noua aromă de la început de an
Coca-Cola, gigantul mondial al băuturilor carbogazoase, a anunțat lansarea unui nou sortiment de suc care promite să cucerească fanii din întreaga lume. Orange Cream, un amestec nostalgic de portocală și cremă, va fi disponibil pe rafturi începând cu luna februarie a anului viitor. Noua aromă va fi produsă atât în varianta clasică, cât și Zero, fiind comercializată în sticle și doze.
Această lansare vine ca răspuns direct la cererile consumatorilor, care au exprimat o dorință crescută pentru aromele clasice, dar reinventate.
„Orange Cream a fost dezvoltat în urma cererilor pentru gustul iconic și nostalgic de portocală cu cremă”, a declarat un purtător de cuvânt al Coca-Cola pentru DailyMail.com.
O strategie îndrăzneață după eșecuri notabile
Orange Cream nu este primul sortiment cu aromă de portocală pe care Coca-Cola îl introduce pe piață. În 2022, compania a retras în liniște varianta Orange Vanilla, care nu a avut succesul scontat. Totuși, fanii speră ca noul sortiment să fie o îmbunătățire semnificativă.
„Am iubit Orange Vanilla, așa că am mari așteptări de la acesta”, a scris un fan pe Facebook.
Această lansare vine după câteva eșecuri notabile ale brandului în încercarea de a atrage consumatorii mai tineri. De exemplu, Coca-Cola Spiced, lansată cu mare tam-tam anul acesta, a fost retrasă din cauza reacțiilor negative. Fanii au criticat atât gustul, descris ca fiind „confuz” și „neconvingător”, cât și mirosul, pe care un utilizator Reddit l-a comparat cu „soluția de curățat ferestre”.
Coca-Cola Spiced a fost creată pentru a satisface dorințele generației Z pentru arome mai intense, dar vânzările slabe și criticile dure au forțat compania să o elimine din portofoliu. La fel s-a întâmplat și cu alte arome precum Cherry Vanilla și Diet Coke cu Splenda, care nu au reușit să atragă un număr semnificativ de consumatori.
Coca-Cola, lider de piață în ciuda competiției
Chiar dacă nu toate experimentele sale sunt reușite, Coca-Cola continuă să domine piața băuturilor carbogazoase atât în SUA, cât și la nivel global. Compania deține aproape 20% din piața de 97 de miliarde de dolari din America, mult peste Pepsi, care are doar 8,31%, și Dr. Pepper, care a urcat la 8,34%.
În ultimele decenii, Coca-Cola a depășit bătăliile clasice cu Pepsi, rămânând un brand inovator. Lansarea Orange Cream face parte dintr-o strategie de a menține interesul consumatorilor și de a revigora nostalgia pentru arome clasice.
Această strategie, combinată cu răspunsul prompt la feedback-ul consumatorilor, arată că gigantul băuturilor carbogazoase rămâne dedicat inovării. Dacă ești curios să încerci Orange Cream, vei avea timp să te bucuri de această aromă până cel puțin la începutul anului 2026.