YouTube rupe o pagină din manualul Netflix: ce este Playables și când apare
Produsul de jocuri se numește „Playables”, potrivit The Wall Street Journal.
Google se uită la jocurile online ca pe o nouă posibilă sursă de venit pentru YouTube, potrivit unui nou raport al Wall Street Journal. Platforma de găzduire video a invitat angajații să testeze un nou produs numit Playables, care oferă utilizatorilor acces la jocuri online chiar pe YouTube.
Pe baza e-mailului intern pe care l-a văzut Jurnalul, nici măcar nu ar conta ce dispozitiv folosesc: se pare că jocurile sunt accesibile atât pe mobil, cât și pe desktop.
Utilizatorii le vor putea reda pe site-ul YouTube folosind un browser web sau pe aplicație, fie pe un telefon Android sau iOS. În timp ce raportul insinuează că în prezent există mai multe jocuri disponibile pentru testare, raportul menționează doar un singur joc pe nume, Stack Bounce.
YouTube copiază de la concurență
Este un joc arcade susținut de reclame, care îi determină pe jucători să spargă straturi de cărămizi cu o minge care sare. După cum notează publicația, YouTube câștigă deja bani din streamurile live de jocuri, dar acest produs îi va oferi o altă modalitate de a genera venituri din industrie în mijlocul scăderii cheltuielilor publicitare.
Deși Google nu a reușit să-și dezvolte serviciul de streaming de jocuri Stadia și, în cele din urmă, să-l închidă, acest efort este cu totul diferit. YouTube are deja o audiență masivă care vizitează în mod regulat site-ul, așa că a vedea noul produs nu ar fi o problemă.
Playables este poate mai asemănător cu produsul de jocuri Netflix, care oferă utilizatorilor săi plătitori acces la jocuri casual de pe mobil. Netflix are ambiții mari în ceea ce privește inițiativa sa de jocuri și se pare că lucrează la o extindere care depășește dispozitivele mobile, testând jocuri TV care folosesc telefoanele pe post de controllere.