09 oct. 2023 | 20:34

Wizz Air știe să răspundă românilor, dar când e „încolțită” și amendată dur: „Ne pare rău”

ACTUALITATE
Wizz Air știe să răspundă românilor, dar când e

Dacă ai încercat vreodată să iei legătura cu vreun reprezentant al Wizz Air pentru a-ți soluționa vreo problemă, sigur ai așteptat în call center până ai renunțat și te-ai lipsit și de bani și de orice altceva.

Ei bine, iată că Wizz Air știe să răspundă în unele situații și să comunice cu publicul.

De curând, compania aeriană low-cost a transmis că-i pare rău cu privire la faptul că soluționarea unor cereri a durat mai mult decât în mod obișnuit.

Cum a ajuns Wizz Air să ceară scuze pasagerilor români

Compania a ținut să precizeze că-și oferă tot suportul autorităților de la noi din țară care verifică ce s-a întâmplat în cazul unor zboruri anulate sau unde s-au înregistrat întârzieri mari.

Află de aici de ce șeful WizzAir se ține de glume

”Suntem conștienți de această situație și ne pare rău că soluționarea unor cereri a durat mai mult decât în mod obișnuit. Cooperăm cu autoritățile și depunem eforturi pentru a răspunde în cel mai rapid timp cu putință cererilor nesoluționate”, a transmis Wizz Air, într-un comunicat de presă.

”Lucrăm în același timp la soluționarea celor rămase, precum și a celor pe care le primim în continuare. Totodată, depunem toate eforturile pentru a ne informa în permanență pasagerii români cu privire la orice evoluție a solicitărilor acestora”, au mai transmis oficialii Wizz Air.

Wizz Air, pusă cu botul pe labe de ANPC

Amintim că Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a sancționat cu 60.000 de lei compania aeriană low-cost Wizz Air, după ce a analizat situația zborurilor anulate în acest an.

De asemenea, pentru că nu a reușit să facă rost de datele solicitate, în primă fază, ANPC a amendat cele două companii ale operatorului aerian cu câte 10.000 de lei.

”Reprezentanții ANPC au fost împiedicați să-și exercite atribuțiile de serviciu referitoare la prevenirea și combaterea faptelor care pot afecta viața, sănătatea, securitatea consumatorilor ori interesele economice ale acestora, neputând finaliza analiza și concluzionarea reclamațiilor, aceștia au aplicat 2 amenzi contravenționale, în valoare de câte 10.000 lei celor două sucursale, fiind stabilită , totodată, data următoarei întâlniri”, a anunțat ANPC.

Vezi aici imagini scandaloase înainte de un zbor operat de compania aeriană Wizz Air