Volkswagen recheamă modele pe bandă rulantă: care sunt modelele afectate
Aproape 18.000 de vehicule construite la uzina VW din Chattanooga pot avea mânerele ușilor defectuoase.
Grupul Volkswagen a ordonat dealerilor din SUA și Canada să nu mai vândă crossover-ul său electric compact ID4, deoarece ușile sale s-ar putea deschide în timpul mișcării, iar producătorul de automobile german nu are încă o soluție pentru problema.
Aproape 18.000 de vehicule construite la uzina de asamblare a VW din Chattanooga din Tennessee pot avea mânerele ușilor care funcționează defectuos din cauza infiltrațiilor de apă, potrivit unei notificări de oprire a vânzării din 3 aprilie viteză mică, a spus VW.
Primele rapoarte despre deschiderea ușilor șoferului și pasagerilor ID4 au apărut în ianuarie, ceea ce a determinat furnizorul U-Shin să analizeze piesele defecte, iar VW să discute problema cu Administrația Națională pentru Siguranța Traficului din SUA în luna următoare. Producătorul auto, care a emis o rechemare, a identificat un total de 10 ID4-uri cu ușile cu deschidere automată fabricate în Chattanooga.
O reparație pentru problemă nu este încă disponibilă, conform notificării VW din 3 aprilie.
Nu este singura rechemare
Volkswagen a emis o rechemare pentru anumite vehicule Atlas 2018-2021 și Atlas Cross Sport 2020 după ce s-a descoperit că vehiculele ar putea avea sisteme de detectare a ocupanților defecte care detectează pasagerii pe scaunul din față al mașinilor.
Departamentul Transporturilor din SUA a declarat că Volkswagen a emis o rechemare a modelelor care ar putea fi afectate de sistemele defecte care detectează pasagerii din față.
Volkswagen face eforturi pentru a-și crește cota de piață din SUA cu un portofoliu de crossover și pentru a-și spori amprenta de producție în America de Nord. Producătorul auto are planuri pentru mai mult de 25 de modele noi de vehicule electrice în SUA până în 2030 și o nouă fabrică în Carolina de Sud pentru a produce camioane electrice și SUV-uri sub marca Scout.
De asemenea, urmează să construiască prima sa fabrică de baterii în afara Europei, în Canada.