Uber lansează o funcție care te va enerva: ce se întâmplă cu aplicația de ride-sharing
Ele vor fi dezactivate în mod implicit, dar pot rula până la 90 de secunde.
Uber va începe în curând să afișeze reclame video în aplicațiile sale. Acestea vor apărea în timp ce aștepți să apară o cursă și în timp ce ești în tranzit, după ce plasezi comenzi în aplicație, a declarat compania pentru The Wall Street Journal. Reclamele vor fi afișate și pe tablete care sunt plasate în interiorul unor mașini Uber.
Utilizatorii din SUA vor începe să vadă reclame video săptămâna aceasta. Tabletele care afișează reclame vor fi instalate oraș cu oraș în țară. Compania intenționează să lanseze anunțuri video în Marea Britanie, Franța, Australia și alte piețe în cursul acestui an.
Reclamele statice au fost afișate în Uber Eats din 2019 și în aplicația eponimă de transport a companiei de anul trecut. Mark Grether, vicepreședinte și director general al diviziei de publicitate a Uber, a declarat că firma este pe cale să obțină un venit publicitar de un miliard de dolari în 2024.
O decizie profitabilă
Reclamele video din aplicații vor fi dezactivate în mod prestabilit (audio va fi redat pe tabletele care sunt în mașini) și vor rula până la 90 de secunde. O călătorie cu Uber durează în medie aproximativ 15 minute, iar utilizatorii petrec de obicei între două și trei minute uitându-se la aplicație în timpul călătoriilor. „Avem două minute de atenție. Știm unde ești, știm unde mergi, știm ce ai mâncat”, a spus Grether pentru Journal. „Putem folosi toate acestea pentru a direcționa apoi un anunț video către tine.”
Compania spune că nu va partaja datele persoanelor cu agenții de publicitate. Vei putea renunța la direcționarea anunțurilor pe baza datelor demografice și a activității tale în aplicațiile Uber, dar nu poți renunța complet la anunțuri, spune Uber. Cu excepția cazului în care, desigur, blochezi telefonul sau comutați la o altă aplicație.
Nu este încă clar dacă vei putea închide imediat un anunț odată ce începe redarea. Uber a clarificat că reclamele nu te vor împiedica să poți accesa funcțiile de siguranță sau să trimiți mesaje unui șofer.