31 mai 2023 | 08:11

TikTok, în prima jumătate a anului 2023: aplicarea regulilor legate de conținutul de pe platformă

ACTUALITATE
TikTok, în prima jumătate a anului 2023: aplicarea regulilor legate de conținutul de pe platformă

TikTok a introdus mai multe funcții noi în prima parte a anului 2023, pornind de la angajamentul companiei de a crea experiențe sigure și pozitive pentru comunitatea globală.

TikTok este un mediu distractiv și incluziv în care oamenii pot crea, pot găsi comunități, și se pot distra, iar platforma acționează pentru a elimina conținutul care încalcă Regulile Comunității și pentru a limita conținutul care poate fi nepotrivit pentru o audiență extinsă.

Obiectivul aplicației este de a identifica și a elimina conținutul care încalcă politicile platformei rapid și la scară largă. Pentru a continua aceste eforturi, TikTok lucrează să:

  • prioritizeze eliminarea rapidă a conținutului extrem, cum ar fi materialele de abuz sexual asupra copiilor (CSAM) și extremismul violent
  • minimizeze vizualizările conținutului care încalcă Regulile Comunității TikTok
  • asigure acuratețe, consistență și echitate pentru creatorii de pe platformă.

Noutăți de la TikTok

În acest sens, platforma utilizează un mix format din tehnologia automatizată și specialiști în moderare care pot lua decizii contextuale pe subiecte nuanțate, cum ar fi dezinformarea, discursul instigator la ură și hărțuirea.

Pe măsură ce comunitatea continuă să crească și să se exprime autentic – inclusiv prin intermediul experiențelor noi precum clipurile mai lungi, LIVE și TikTok Now – evoluează și abordarea TikTok în ceea ce privește moderarea conținutului.

Astfel, TikTok a actualizat sistemele de revizuire a conținutului, pentru a incorpora mai eficient gradul de risc al unui videoclip (pe baza tipului de încălcare potențială) și audiența așteptată (pe baza conturilor urmărite), pentru a determina dacă conținutul respectiv va fi eliminat, trimis pentru a fi revizuit de către un specialist sau dacă trebuie luată o altă decizie. Platforma ia măsuri precum funcțiile care au restricții de vârstă, marcarea conținutului neeligibil pentru recomandare și sistemul de organizare a conținutului pe baza maturității (Content Levels), pentru a reduce conținutul nepotrivit prin limitarea persoanelor care pot crea sau urmări anumite tipuri de conținut.

Mai mult, TikTok a introdus Biblioteca de sunete comerciale (Commercial Music Library – CML), o bibliotecă globală de muzică pre-autorizată care ajută brandurile de toate dimensiunile să găsească mai ușor muzica potrivită pentru conținutul de pe TikTok. Biblioteca de sunete comerciale conectează brandurile cu peste 1 milion de sunete și melodii ale artiștilor consacrați și emergenți, pentru a le ajuta să spună povești noi mai ușor, mai rapid și mai creativ și să interacționeze cu audiențe noi.