Tesla știe foarte clar ce vrea: ce se întâmplă cu prețurile
Aceasta este a șasea reducere de preț a producătorului auto pentru acest an.
Tesla a redus prețurile vehiculelor sale electrice pentru a șasea oară în acest an, în ajunul următorului său raport privind veniturile. A scăzut în liniște prețul pentru Modelul 3, astfel încât varianta cu tracțiune spate începe acum de la 39.990 de dolari sau cu 2.000 de dolari mai puțin decât ar plăti cumpărătorii pentru el la începutul acestei luni.
Dacă vă amintiți, producătorul auto a redus deja prețul cu 1.000 de dolari și a început să-l vândă cu 41.990 de dolari ultima dată când a implementat reduceri de preț cu doar câteva săptămâni în urmă. Și la începutul acestui an, Tesla și-a redus prețurile destul de drastic în gama sa, unele modele obținând o scădere de preț cu până la 20%.
Totuși, așa cum notează Tesla pe site-ul său web, modelul cu tracțiune spate se califică acum doar pentru credite fiscale de 3.750 de dolari, după ce modificarea guvernului a intrat în vigoare pe 18 aprilie.
Tesla are un plan
Noile reguli sunt legate de retragerea de către SUA a Chinei ca partener comercial aprobat, ceea ce ar duce la pierderea creditelor fiscale pentru vehiculele electrice care utilizează baterii fabricate în China. De remarcat, celelalte mașini ale Tesla sunt încă eligibile pentru creditele fiscale de 7.500 USD, inclusiv vehiculele Model Y care au primit și o reducere de preț.
Vehiculele de bază, Long Range și Performance Model Y costă acum cu 3.000 USD mai puțin decât înainte. Modelul de bază Y va aduce acum cumpărătorilor înapoi cu 46.990 USD, în timp ce vehiculele cu rază lungă și performanță costă acum 49.990 USD și, respectiv, 53.990 USD.
Când Tesla și-a raportat câștigurile pentru 2022 în ianuarie anul acesta, Elon Musk a spus că firma primește comenzi „aproape de două ori mai mare decât rata producției”. Potrivit Bloomberg, totuși, Tesla nu a reușit să susțină această rată a cererii și a realizat cel mai mic număr de livrări în primul trimestru al acestui an din 2021.
Deoarece se pare că firma a produs mii de vehicule mai mult decât le-a predat clienților, aceste scăderi de preț au fost probabil implementate pentru a vinde stocurile existente și pentru a crește cererea în viitor.