Tesla își schimbă strategia: producătorul de mașini electrice se schimbă din temelii
Producătorul auto a evitat în mare parte publicitatea tradițională pentru vehiculele sale electrice.
Tesla este cunoscută pentru că nu a făcut publicitate și nu a difuzat cu adevărat publicitate tradițională de când a fost lansată la începutul anilor 2000, alegând să se bazeze pe tactica word-to-mouth pentru a-și promova vehiculele.
Acum lucrurile s-ar putea schimba pentru producătorul auto. În timpul celei mai recente adunări a acționarilor companiei, șeful Tesla, Elon Musk, a răspuns la o întrebare a publicului cu privire la publicitate: „Vom încerca puțină publicitate și vom vedea cum merge”. Aparent, executivul s-a răzgândit cu privire la publicitate după ce a achiziționat Twitter, care își câștigă cei mai mulți bani din reclame.
„Este într-adevăr ironic că Twitter este foarte dependent de publicitate. Iată-mă, nu am folosit niciodată publicitate cu adevărat înainte, iar acum am o companie care este foarte dependentă de publicitate. Așadar, cred că ar trebui să spun că publicitatea este minunată și toată lumea ar trebui să o facă.” Aceasta este o inversare totală față de poziția anterioară a executivului. El a spus în urmă cu câțiva ani că ura publicitatea și că Tesla folosește banii pe care alți producători de automobile i-au rezervat pentru reclame și aprobări „pentru a face produsul grozav”.
Două noi vehicule electrice
În răspunsul său în timpul adunării acționarilor, Musk a spus că vehiculele Tesla au funcționalități și caracteristici despre care majoritatea oamenilor nu le cunosc. Într-un interviu ulterior cu CNBC, el a spus că reclamele ar putea fi „informative și distractive”, astfel încât să fie mai mult conținut decât reclamele obișnuite.
El a sugerat că viitoarele reclame Tesla ar putea lua acest format și ar putea evidenția caracteristicile mai puțin cunoscute ale vehiculelor sale.
Musk a tachinat, de asemenea, două noi vehicule electrice în timpul adunării acționarilor, unde a spus că tehnicile de proiectare și fabricare ale vehiculelor „sunt cap și umeri mai presus de orice altceva care este prezent în industrie”.
El a spus că compania este deja în proces de „construire a unui nou produs”, ceea ce ar putea însemna că Tesla lucrează deja la un prototip pentru cel puțin unul dintre vehiculele electrice.