Tesla continuă șirul de rechemări: ce model trebuie adus în service
Tesla a emis o rechemare pentru 35 dintre noile sale camioane semi-electrice, deoarece frâna de parcare ar putea să nu se cupleze atunci când este aplicată de șofer.
Tesla (TSLA) nu cunoaște nicio accidentare sau răni pe care problema le-ar fi putut cauza.
Pericolul, cauzat de un modul de supapă care ar putea scurge aer, este că autocamionul s-ar putea deplasa dacă șoferul parchează camionul sau își ia piciorul de pe frână crezând că frâna de parcare este activată.
Bendix, un furnizor de piese Tesla, a informat producătorul auto despre o posibilă problemă pe 13 februarie, conform documentelor postate pe site-ul Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi. Tesla a investigat problema și, în cele din urmă, a decis să depună o rechemare pentru 35 dintre camioanele electrice mari.
Probleme mari
Tesla a livrat primele sale semi-camion abia la sfârșitul anului trecut către PepsiCo, la cinci ani după ce camionul a fost dezvăluit pentru prima dată. PepsiCo are 36 de camioane, dar Tesla nu a spus, în total, câte dintre camioane au fost produse sau livrate. Producătorul auto, care, în general, nu răspunde la întrebările presei, nu a răspuns la un e-mail în care cere mai multe informații despre camion. PepsiCo nu a răspuns imediat unei solicitări de informații despre flota de camioane Tesla Semi.
Au existat numeroase rapoarte conform cărora camioanele Tesla Semi s-au defectat aparent pe drum. Tesla s-a confruntat, de asemenea, cu o serie de alte retrageri, dintre care unele ar putea fi remediate printr-o simplă actualizare de software prin aer, dar altele care ar necesita lucrări mecanice la un centru de service.
Pe lângă faptul că este complet electric, Tesla Semi are și un design neobișnuit în care șoferul stă în centrul cabinei mai degrabă pe o parte. Tesla susține că poate conduce 800 de km cu o baterie complet încărcată și poate trage o sarcină de până la 36 de tone.