Surpriză uriașă pentru un șofer care și-a lăsat mașina la service. Ce au făcut mecanicii în absența lui. ”Am văzut într-o aplicație mobilă”
Un șofer a avut parte de o surpriză uriașă după ce și-a lăsat mașina electrică la service. Bărbatul a văzut într-o aplicație mobilă ce au făcut mecanicii în absența lui și a dezvăluit ce explicație neconvingătoare a primit de la aceștia.
Ce au făcut mecanicii cu mașina lăsată la service
Șoferul, posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid, fabricat în anul 2021, a folosit aplicația Bluelink pentru a face o verificare după ce și-a lăsat automobilul la reprezentanța din Timișoara, pentru o mică reparație, întrucât îi apăruse o avertizare pe bord.
”Mi-a apărut o avertizare în bord: Refill inverter coolant; o avertizare foarte agasantă care apare de obicei de la a doua pornire din zi și care nu dispare până a doua zi când scade temperatura lichidului de răcire al motorului electric.
Am luat legătura cu cei de la reprezentanța din Timișoara, de unde am și achiziționat mașina și am făcut o programare în service: rechemare pentru spălarea instalației și înlocuirea lichidului de răcire al motorului electric. Experiențele anterioare au fost decente cu acest service, până acum”, a povestit Adrian Bihoi pentru publicația locală Ziuadevest.ro.
Folosind aplicația Bluelink, șoferul a descoperit că mecanicii au condus mașina cu 190 de kilometri pe oră, pe drumul dintre Timișoara și Șag.
Ce explicație a primit șoferul
Șoferul a dezvăluit și ce explicație a primit de la reprezentanță a doua zi, când a mers să-și recupereze mașina. Mecanicii au spus că au fost nevoiți să conducă mașina cu acea viteză.
”Am primit răspunsul: Am fost nevoiți să-i dăm în gură pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire și pentru a putea preda mașina la timp. Lucru pe care nu-l cred și în același timp este foarte periculos să circuli cu asemenea viteze pe drumurile naționale; plus inutil, pentru că mașina a fost recuperată a doua zi”, a povestit bărbatul.
Prin urmare, mașina lui a intrat în service cu 25.048 kilometri parcurși, pentru ca la ieșire să aibă 25.069 de kilometri parcurși, fără ca el să fie înștiințat în prealabil și fără ca mecanicii să aibă talonul mașinii asupra lor. În plus, mecanicii au omis să menționeze acești 21 de kilometri pe biletul de ridicare al mașinii din service.
Șeful atelierului Hyundai și Mitsubishi, Sorin Sala, a spus doar că vor avea o discuție cu angajații pentru a descoperi ce s-a întâmplat, după care îl vor contacta și pe client.