Starfield urmează să fie lansat: Xbox promite că jocul nu va avea problemele clasice Bethesda
RPG-ul SF ar putea să nu aibă atât de multe probleme ca Fallout 76 și Skyrim.
Bethesda este cunoscută pentru că a realizat unele dintre cele mai ambițioase și mai imersive jocuri vreodată. Dar are și o reputație pentru jocurile care se luptă cu liste lungi de erori sau probleme de performanță la lansare.
Şeful Xbox Game Studios, Matt Booty, nu crede că acesta va fi cazul de data aceasta cu Starfield, care aparent are o listă de erori mai scurtă decât orice alt joc Bethesda vreodată.
„Avem o mulțime de oameni în interior care joacă Starfield, lucrând cu Todd [Howard] și echipa”, a spus Booty în timpul unui interviu din 11 iunie cu Giant Bomb. „Văd un număr de erori și doar după cifre, dacă ar fi livrat astăzi, Starfield ar avea deja cele mai puține erori din orice joc Bethesda livrat vreodată.”
CEO-ul Microsoft Gaming, Phil Spencer, a adăugat că fiecare tester de asigurare a calității „din întreaga noastră companie” joacă în prezent jocul și examinează problemele cu câteva luni până la lansare.
Un joc uriaș
Un joc masiv cu orașe uriașe și mii de planete de explorat, Starfield ar putea fi iertat că a apărut pe 6 septembrie cu unele probleme. Există sute de mii de cuvinte de dialog de coordonat între misiuni ramificate, colecție de resurse și construirea bazei de gestionat, împușcături la persoana întâi și îmbunătățiri de caractere pentru a echilibra și chiar luptă cu navele și propriul echipaj personal de care să țină cont.
Dar există o diferență între a întâmpina câteva erori hilare sau ocazional a fi blocat pe un teren variat. The Elder Scrolls V: Skyrim pe PlayStation 3 în special și Fallout 4 în general, ambele au avut un număr destul de mare de probleme de depășit când au debutat inițial, de la încetinirea ratei de cadre până la misiuni întrerupte care au fost imposibil de finalizat. Chiar și edițiile speciale ulterioare pentru jocurile mai vechi nu au fost perfecte la lansare.
Ultimul joc major al lui Bethesda, Fallout 76, a fost poate cel mai notoriu dintre ele când vine vorba de bug-uri. O campanie tradițională bazată pe povești, complicată de multiplayer online persistent, a fost întreruptă la lansare și a avut nevoie de luni de patch-uri masive pentru a stabiliza lucrurile. O problemă de lansare a fost ștergerea aleatorie a fișierelor jucătorilor pentru perioada de acces beta, în timp ce unele actualizări parcă au spart atâtea alte părți ale jocului câte au remediat.
Este bine să aud că nu va mai fi cazul de data aceasta, deși nu voi fi pe deplin convins până când jocul nu va fi lansat și îl vom putea testa singuri. Directorul de creație, Todd Howard, a confirmat recent că Starfield va fi blocat la 30 de fps pe consolă, spunând că doresc să mențină experiența cât mai consistentă, chiar dacă jocul poate atinge frecvent framerate-uri mai mari, a spus el celor de la IGN.