19 iun. 2023 | 10:09

Squid Game, mai real decât ai crede: tot ceea ce știm despre reality show-ul The Challenge

ACTUALITATE
Squid Game, mai real decât ai crede: tot ceea ce știm despre reality show-ul The Challenge

Netflix a oferit, în sfârșit, mai multe detalii despre reality show-ul bazat pe Squid Game.

Serviciul de streaming a distribuit un trailer pentru Squid Game: The Challenge, o serie de competiții care va avea premiera în luna noiembrie a acestui an.

Clipul nu dezvăluie prea multe detalii despre modul în care vor participa concurenții, dar este evident că Netflix încearcă să recreeze cât mai mult posibil din atmosfera producției originale. Putem să presupunem cu siguranță că violența și moartea vor lipsi din acest show, totuși.

Cursa de 10 episoade pune la încercare 456 de persoane care concurează în cadrul unor probe „inspirate” din Squid Game, dar și în unele noi, inventate special pentru această emisiune.

Câștigatorul va primi un premiu impresionant în bani

Câștigătorul va primi marele premiu în valoare de 4,56 milioane de dolari, așa că există un stimulent puternic pentru a rămâne până la capăt în cursă. Netflix a filmat serialul la începutul acestui an.

Drama coreeană este, chiar și în ziua de astăzi, cel mai popular serial de televiziune de pe Netflix din toate timpurile, cu peste 1,6 miliarde de ore de vizionare în iunie, întrecând inclusiv sezonul al patrulea din Stranger Things.

Având în vedere că oamenii din spatele Netflix par pasionați de spinoff-uri pentru serialele iubite de public, era doar o chestiune de timp până când compania să dea drumul unui reality show bazat pe Squid Game.

Squid Game: The Challenge a fost anunțat, pentru prima dată, în 2022, an în care Netflix s-a confruntat cu pierderi masive de abonați.

Compania se află într-o poziție ceva mai bună acum, la jumătatea anului 2023, cu un plus de aproape 1,8 milioane de abonați în primul trimestru și pare să culeagă roadele deciziei de a interzice partajarea parolelor.

Cu toate acestea, gigantul are concurență, printre cei care vor să-i fure coroana numărându-se Amazon, Disney+ sau Paramount, așadar gigantul nu își permite să „se culce pe o ureche”.

Primul meu contact cu presa s-a întâmplă la vârsta de 11 ani, când ziarul călărășean Pământul mi-a oferit ocazia să public în rubrica destinată copiilor. Peste ani, ajungeam la Galați unde ... vezi toate articolele