24 oct. 2023 | 09:51

Schimbarea Facebook pe care nu și-o dorește nimeni și nici nu ai cum să scapi de ea: Ce se-ntâmplă cu postările

ACTUALITATE
Schimbarea Facebook pe care nu și-o dorește nimeni și nici nu ai cum să scapi de ea: Ce se-ntâmplă cu postările

Meta promovează postările Threads pe Facebook și nu există nicio modalitate de a renunța la asta. Compania a spus că „ascultă feedback-ul” despre această funcție.

Meta începe să-și intensifice tacticile de creștere pentru Threads. Rețeaua de socializare își promovează cea mai nouă aplicație prin postarea încrucișată a postărilor Threads pe feed-urile Facebook ale utilizatorilor, a confirmat compania recent.

Schimbarea Facebook care te va enerva

Este o mișcare familiară pentru Meta, care folosește în mod regulat feedul Facebook pentru a promova funcții noi, inclusiv cele din celelalte aplicații ale sale. Compania a inserat Instagram Reels în recomandările din feedul rețelei de socializare de ani de zile și, de asemenea, permite companiilor de pe WhatsApp să cumpere reclame care apar în feedurile Facebook. Dar, spre deosebire de aceste eforturi, se pare că promoțiile Threads pe Facebook nu sunt opționale.

Vezi și Noul eșec de la creatorii Facebook: Threads, copia Twitter, ”îngropată” la câteva zile de la lansare

Vezi și Zuckerberg „mai bagă o fisă”. Schimbarea de la Threads care ar putea să facă diferența

„Am lansat o actualizare pentru a face mai ușor pentru oameni să vadă cel mai recent conținut din Threads direct pe Facebook și Instagram”, a scris compania, ca răspuns pentru un utilizator Threads care a întrebat cum să-și păstreze postările în afara Facebook.

„Dar ascultăm feedback ca al tău în timp ce continuăm să construim pe acest lucru”.

Meta a început să testeze promovarea postărilor Threads pe Instagram în august, dar mișcarea de a pune postări pe Facebook fără a oferi o funcție de renunțare pare să fie mai controversată. Unii utilizatori subliniază că folosesc Threads mult diferit decât Facebook și ar putea să nu vrea ca postările lor Threads să fie puse în fața prietenilor lor de pe Facebook.

Vezi și Lovitură grea pentru Mark Zuckerberg: Threads a murit, la doar o lună de la lansare. De ce au plecat oamenii de pe platformă

Compania a sugerat anterior că într-o zi își va folosi aplicațiile mult mai mari pentru a încerca să îmbunătățească Threads. Când Threads a atins 100 de milioane de înscrieri la scurt timp după lansare, Mark Zuckerberg a remarcat că creșterea s-a produs cu „preponderent cerere organică” și că Meta „nici măcar nu a activat încă multe promoții”.

Cu toate acestea, creșterea explozivă inițială a Threads s-a dovedit a fi de scurtă durată, implicarea scăzând considerabil în săptămânile care au urmat. În mod anecdotic, serviciul se simte mult mai animat în ultimele săptămâni, iar descărcările au început să crească din nou, potrivit unui raport recent de la Insider.