România, apreciată pe Google Maps. Cetățile și castelele de la noi din țară, premiate de gigantul tech
Google anunță câștigătorii celei de-a treia ediții a Recenziei de Aur, un proiect anual prin care sunt premiate cele mai bine apreciate locații de pe Google Maps.
Pentru ediția din acest an, Google a acordat premiul Recenzia de Aur castelelor și cetăților din fiecare regiune a țării.
În procesul de analiză, reprezentanții Google au selectat locațiile care dispun de un profil verificat și actualizat în cadrul Google Profilul Companiei, acestea provenind din categoriile castele, palate, cetăți și fortărețe.
Câștigătorul din fiecare regiune istorică a României a fost locația care a beneficiat de cea mai mare apreciere în cadrul acestor categorii, adică acea locație care a acumulat cel mai mare număr de recenzii pozitive pe Google Maps în regiunea sa și care a înregistrat un rating de peste 4,5 stele.
„Pe Google Maps se găsesc mii de recenzii de calitate, iar adeseori turiștii se inspiră din ele înainte de a decide să viziteze un obiectiv turistic. Mai mult, cele mai noi funcții AI din Google Maps, precum Immersive View, Rute Ecologice, sau Google Lens, îi pot ajuta pe turiști să se orienteze mai bine în călătoria lor printr-un oraș nou, din țară sau străinătate, sau să descopere monumente istorice excepționale.
Castelele și cetățile sunt obiective turistice importante și ne-am bucura ca prin Recenzia de Aur, cât și prin Google Maps să reușim să aducem o mai mare vizibilitate asupra monumentelor istorice din România.” – Elisabeta Moraru, Country Director Google România.
Lista castelelor și cetăților premiate de Google
Cetățile și castelele care au primi premiul Recenzia de Aur sunt: Castelul Carolyi, Cetatea Oradea, Bastionul Maria Theresia, Cetatea Medievală a Severinului, Castelul Peleș, Cetatea Medievală Enisala, Palatul Culturii din Iași, Cetatea de Scaun a Sucevei și Cetatea Alba-Carolina.
Completarea Profilului Companiei pe platforma Google reprezintă un instrument de promovare gratuit pentru monumentele istorice și atracțiile turistice.
Pe Google Maps sunt prezentate o varietate de locații, de la entități publice și monumente istorice, până la afaceri din industria turismului și ospitalității, servicii specializate de diverse tipuri, cum ar fi saloane de cosmetică sau frizerii, instituții financiar-bancare, magazine de diferite categorii, centre comerciale, afaceri din domeniul medical, etc.
Prin completarea detaliată a Profilului Companiei pe Google, monumentele istorice, organizațiile și afacerile pot fi vizualizate pe Google Maps și Google Căutare, furnizându-se toate informațiile necesare, astfel încât persoanele interesate să le găsească rapid și ușor prin intermediul căutărilor pe Google.