Rivian își schimbă strategia: vehiculul interesant pe care vrea să-l lanseze
CEO-ul Rivian, RJ Scaringe, a confirmat într-o întâlnire a personalului că dezvoltarea bicicletelor electrice a primit undă verde.
Scaringe a anunțat extinderea în biciclete electrice, în timpul unei întâlniri la nivel de companie, potrivit Bloomberg.
Mutarea urmărește interesul anterior al lui Scaringe pentru bicicletele electrice, mai ales având în vedere că firma a solicitat anterior extinderea mărcii comerciale pentru a acoperi bicicletele electrice.
Compania a angajat, de asemenea, câțiva designeri de biciclete electrice de nivel înalt de la mărci importante precum Specialized, și-au mărit echipa de proiectare de biciclete electrice înainte de ceea ce mulți dintre noi am presupus că este un proiect inevitabil de biciclete electrice.
De fapt, CEO-ul Rivian a confirmat în timpul întâlnirii că o bicicletă electrică nu este doar în planuri, ci că primul model este deja dezvoltat în mod activ intern.
Credeți sau nu, bicicletele electrice vând mai bine ca mașinile și camioanele electrice cu o marjă largă, în mare parte datorită costului lor de producție mai mic și, prin urmare, prețurilor de achiziție mult mai mici.
Producătorii auto își extind portofoliul
Și așa ar avea sens ca producătorul de camioane și SUV-uri electrice să exploreze dezvoltarea unei biciclete electrice.
Mișcarea vine într-un moment dificil pentru Rivian, care a fost lovită recent de un val de concedieri pe fondul unor preocupări serioase legate de costuri. Rivian a anunțat recent că firma își va concedia 6% din forța de muncă din cauza problemelor de reducere a costurilor în mijlocul rampei de producție. Acest lucru a dus la vânzarea vehiculelor electrice ale companiei cu o pierdere majoră.
Rivian a avut succes în creșterea producției de vehicule electrice R1T și R1S în ultimul an, deși compania încă nu a reușit să-și micșoreze costurile.
În schimb, bicicletele electrice sunt foarte rentabile, deoarece sunt mult mai ușor de dezvoltat și de produs.
Bicicletele electrice au, de asemenea, obstacole de reglementare mult mai mici, reducând în continuare costurile și scăzând perioada de dezvoltare. Acest lucru l-ar putea ajuta pe Rivian să ajungă mai repede pe piață, cu un volum mai mic și un produs cu volum mult mai mare pentru a completa vehiculele sale electrice mai mari.
Mulți rezidenți urbani se alătură, de asemenea, unei cauze în creștere care lucrează împotriva vehiculelor mai mari, în special în orașe. Camioanele electrice masive și SUV-urile precum cele produse de Rivian au fost ținta opoziției din ce în ce mai mari online și în eforturile de bază. Vehiculele mai mici și mai eficiente, cum ar fi bicicletele electrice, sunt promovate în multe zone ca alternative mai sigure, care nu pun în pericol locuitorii orașului și nu ocupă cantități mari de spațiu public.