Ofertele Netflix care au transformat gigantul în ultimul an: cu ce s-a lăudat compania, ce urmează pe partea de streaming
Netflix se pregătește pentru anunțarea celor mai recente rezultate financiare, iar investitorii sunt destul de îngrijorați, având în vedere scăderea numărului de abonați de acum un an. Pe 2023, însă, perspectivele par optimiste.
În primul trimestru din 2023, Netflix pare să-și fi sporit baza de utilizatori cu aproximativ 2 milioane de abonați. Conform Reuters, ce urmează acum este o analiză din partea investitorilor pentru a cuantifica în cifre exacte dacă recentele reduceri de preț la abonament și introducerea abonamentului cu reclame vin cu beneficii majore pentru companie.
Ce urmează pentru Netflix
Nu mai puțin de 200.000 de abonați a pierdut Netflix în primele trei luni din 2022, inainte să revină pe un trend ascendent în a doua jumătate a anului trecut. În contextul unei concurențe din ce în ce mai agresive, însă, ritmul creșterii este departe de ce a fost odată.
La momentul de față, deși lucrurile par să fie mai optimiste pentru gigantul din domeniul streamingului, conform Reuters, compania caută cea mai bună soluție pentru a obține niște bani de la cei aproximativ 100 de milioane de persoane care se uită la filme și seriale pe Netflix fără să plătească, utilizând parola altora.
Deși practicile agresive de suprataxare a celor care își împart contul cu prietenii nu par cele mai inspirate la prima vedere și ar putea să frustreze unii abonați până în punctul de dezabonare, experții sunt de altă părere. În opinia lor, pe termen lung, mulți dintre cei care foloseau numele de utilizator și parola altei persoane se vor reabona. Statistic, printre acei oameni există aproximativ 10 milioane de potențiali abonați.
Revenind însă la situația din 2023, după cei 2 milioane de abonați noi în primul trimestrul din acest an, în cel de-al doilea trimestru sunt șanse mari să vorbim de 3,43 milioane de abonați adiționali, marcând un salt spectaculos față de pierderile de 970.000 de abonați din trimestrul al doilea de anul trecut.
Potrivit analiștilor Refinitiv, Netflix urmează să celebreze o creștere de 4% a numărului de abonați, a doua cea mai mică din toate timpurile, după cele 2 procente în plus din trimestrul patru din 2022.