O femeie primit o factură la apă de 18.000 de euro, dar nu este o greșeală. „Nu am cum să-mi permit să plătesc”
O femeie a primit o factură de apă de aproximativ 18.000 de euro a declarat că furnizorul ei crede că „operează un parc acvatic în grădina din spate”.
Claire Fitzpatrick, din Bridgend, Țara Galilor, a declarat că factura ei a crescut „brusc și inexplicabil” la patru cifre în timpul verii.
Iar Wales Online a relatat că dezvoltatoarea de produse cosmetice, în vârstă de 47 de ani, a adăugat că, atunci când s-a dus să își verifice contorul, cifrele „se învârteau cu 160 de kilometri pe oră”.
Un purtător de cuvânt al Dwr Cymru Welsh Water a declarat că, deoarece scurgerea nu este pe conductele lor, ci pe proprietatea privată, factura uriașă trebuie plătită.
Lui Claire i s-a spus că „probabil va trebui să i se sape aleea” după ce un inginer nu a reușit să găsească o scurgere în altă parte.
Apoi, Claire a aflat că soldul său era de 3.823,27 lire sterline.
Mama a doi copii a adăugat că, atunci când s-a întors din vacanță în august, a constatat că în fața proprietății sale apăruse o gaură imensă în pământ.
„Totuși, tot nu au putut găsi scurgerea și au primit instrucțiuni să sape mai adânc în apropiere”, a spus Claire.
„Așa că au săpat din nou și din nou, dar nu au putut găsi nimic. Și s-au întors din nou la începutul acestei săptămâni pentru o a treia încercare”.
„Probabil au crezut că administrez un parc acvatic în grădina din spate”
Între timp, Claire a fost „uluită” să primească o factură semestrială în valoare uriașă de 15 833,11 lire sterline.
„Am fost uluită – probabil au crezut că administrez un parc acvatic în grădina din spate.
Welsh Water a mai spus că, dacă nu reușesc să găsească scurgerea, va trebui să plătesc pentru a angaja un contractor privat care să o localizeze. Până atunci, contul meu a fost aparent înghețat până când se va lua o decizie cu privire la următorul pas.
S-a vorbit chiar și despre un plan de plată. M-am gândit cred că glumiți – nu am cum să-mi permit să plătesc aproape 16.000 de lire sterline”.
Compania de apă a declarat: „ca un gest de bunăvoință a încercat să ajute în câteva ocazii”.
Compania a adăugat: „Continuăm să ținem legătura cu clientul pentru a-l sfătui cu privire la măsurile pe care trebuie să le ia pentru a rezolva problema. Ne cerem scuze dacă factura a provocat îngrijorare, dar i-am explicat clientului că, în cazul scurgerilor interne, vom aplica o indemnizație în contul clientului odată ce reparația a fost finalizată.
Vom continua să ținem legătura cu clientul în această privință.”