Netflix ar pregăti o creștere a prețurilor. Câți abonați a câștigat în ultima perioadă
Netflix ar pregăti o majorare a prețurilor abonamentelor sale, în urma succesului pe care l-a avut în combaterea partajării parolelor, potrivit Reuters. Această măsură a dus la creșterea numărului de abonați în trimestrul al treilea.
Câți abonați a câștigat Netflix
Măsurile luate de Netflix (NFLX.O) împotriva schimbului de parole au crescut probabil numărul de abonați cu aproximativ 6 milioane în al treilea trimestru.
Netflix a rezistat să se alăture rivalilor precum Walt Disney (DIS.N) în majorarea prețurilor pentru furnizarea serviciului fără reclame în acest an și, în schimb, a limitat partajarea parolelor în afara gospodăriilor, în contextul în care peste 100 de milioane de telespectatori folosesc serviciul său fără a se abona.
„Netflix seamănă acum foarte mult cu o companie de utilități pe multe piețe. Provocarea de a fi etichetat drept o utilitate este modul în care o companie în curs de maturizare continuă să crească”, au declarat analiștii de la Bernstein, conform Reuters.
Netflix ar pregăti scumpirea abonamentelor
Pionierul streamingului ar pregăti terenul pentru a anunța creșteri de prețuri atunci când va raporta miercuri rezultatele.
La cinci luni după ce a declanșat o grevă la Hollywood, Sindicatul Scriitorilor din America (Writers Guild of America – WGA) a aprobat săptămâna trecută un nou contract cu marile studiouri.
Cu toate acestea, Netflix a rezistat bine la grevă datorită prezenței sale internaționale mai mari și a unei liste puternice de conținut.
- Citește și: Netflix te trece din online în offline. Ce planuri are gigantul, cum vrea să te mai distreze
După un început lent pentru planul publicitar lansat anul trecut, analiștii au declarat că se așteaptă ca Netflix să majoreze prețurile opțiunilor sale fără reclame în lunile următoare pentru a atrage mai mulți abonați către celălalt nivel, unde reclamele ajută la obținerea unor venituri mai mari per utilizator.
Veniturile Netflix au crescut
Până în prezent, cele mai multe persoane care s-au abonat la Netflix după eliminarea parolelor au optat pentru planurile fără reclame, au spus analiștii. Planul său standard cu reclame costă 6,99 dolari pe lună, în timp ce planurile fără reclame încep de la 15,49 dolari.
„Folosind aceste tactici, Netflix își va dubla probabil numărul de spectatori susținuți de reclame anul viitor”, a declarat analistul Ross Benes, de la Insider Intelligence. El se așteaptă ca Netflix să afișeze mai multe reclame utilizatorilor în timp, ajungând din urmă rivalii.
Nivelul publicitar ar trebui să aducă venituri de aproximativ 188,1 milioane de dolari în al treilea trimestru, încheiat în septembrie, cu un număr de 2,8 milioane de abonați, potrivit estimărilor Visible Alpha.
În general, Wall Street se așteaptă ca Netflix să înregistreze cele mai mari creșteri trimestriale de abonați din acest an, potrivit datelor LSEG.
Veniturile din al treilea trimestru au crescut probabil cu 7,7%, la 8,54 miliarde de dolari, cea mai rapidă creștere din ultimele cinci trimestre, datorită unei programări puternice care a inclus ultimele sezoane din „Sex Education” și „Virgin River”.