Metoda simplă prin care-ți crești cifra de afaceri cu 30 la sută: sfaturi financiare pentru patronii români
Nu este deloc simplu să ții pe picioare o firmă în această perioadă, indiferent de domeniul de activitate în care activezi. Totuși, în pofida dificultăților de tot felul trebuie să știi că există metode prin care poți să-ți impulsionezi afacerea și poți genera o creștere exponențială a cifrei de afaceri.
Dacă ai ajuns într-o perioadă dificilă din punct de vedere economic, te simți copleșit de toate greutățile și de lipsa de predictibilitate sau dacă pur și simplu vrei ca afacerea ta să treacă la următorul nivel și nu știi cum să gestionezi lucrurile, astfel încât să te bucuri de o cifră de afaceri mai generoasă, trebuie să știi că soluția tuturor problemelor tale este digitalizarea.
Specialiștii recomandă patronilor români să prindă tendința încă de pe acum, deoarece viitorul aparține firmelor ce se adaptează evoluției tehnologice și celor ce au acum inspirația de a implementa soluții de digitalizare. Restul își vor pierde în curând competitivitatea și vor avea mari șanse să dispară de pe piață.
Digitalizarea e atât de importantă, încât potrivit unui studiu MKOR, 57% dintre IMM-uri măsoară impactul digitalizării, iar pentru un sfert dintre acestea impactul estimat depășește 30% din cifra de afaceri.
Studiul de Business Sentiment menționat a arătat că 57% dintre IMM-urile participante măsoară impactul digitalizării în cifra de afaceri. Acest procent este chiar mai mare în cazul companiilor mijlocii, de 66%.
În opinia decidenților participanți la studiu, succesul proiectelor de digitalizare este asigurat de trei piloni cheie: abordarea strategică, resursele financiare și expertiza digitală.
Aceasta e metoda prin care unii patroni fac averi uriașe
“Digitalizarea mediului de afaceri este un subiect pe care l-am mai abordat în studiile noastre. Am reluat subiectul pentru că digitalizarea afacerilor a devenit esențială pentru a rămâne competitiv pe piață și pentru a îmbunătăți eficiența și productivitatea companiilor.
De data aceasta, ne-am concentrat asupra IMM-urilor. Deși acest segment are cea mai mare pondere în rândul companiilor din România, provocările pe care le întâmpină în procesul de optimizare digitală sunt pe măsură. De aceea ne-am propus să vedem care este abordarea celor care au integrat deja tehnologii digitale în business-ul lor”, menționează Corina Cimpoca, fondatoarea MKOR.
Acestea fiind spuse, reține că e important să-ți canalizezi afacerea pe drumul digitalizării și, oricât de dificil ar părea, să nu ratezi această oportunitate ce te va menține competitiv pe piața de afaceri a viitorului și care-ți va aduce creșteri consistente ale cifrei de afaceri.