Mercedes-Maybach calcă pe urmele Rolls-Royce: ce este Maybach Night Series
Pachetul de design Maybach Night Series permite clienților să-și personalizeze vehiculele de lux la grade mai mari de exclusivitate.
Mercedes-Maybach nu a dezvăluit o mașină nouă, dar noul său program de opțiuni Night Series semnalează în esență o adăugare la gama de ultralux a mărcii.
Pachetul de design Night Series permite clienților să-și personalizeze vehiculele de lux la grade mai mari de exclusivitate. Există opțiuni suplimentare pentru exterior și interioare, cum ar fi ornamentele cromate închise și auriu roz, roțile lucioase închise, suprafețele tăiate bijuterii și modelele din lemn în formă de heringbone încorporate în cabină.
Există, de asemenea, o animație specială de pornire care va apărea pe interfața computerului vehiculului și o iluminare ambientală unică în interiorul mașinii.
Tratamentul Night Series este disponibil numai pentru Mercedes-Maybach S-Class 2024, SUV-ul Mercedes-Maybach EQS 2024 și Mercedes-Maybach GLS 2024, toate acestea fiind de așteptat să aibă prețuri de pornire de aproximativ 200.000 USD.
Un purtător de cuvânt Mercedes a refuzat să confirme când compania va începe să preia comenzile clienților pentru noile opțiuni.
Lăsarea deoparte a stilurilor speciale pentru clienții bine plătiți este o afacere profitabilă.
Rolls-Royce a remarcat adesea profitabilitatea subbrandului său Black Badge, pe care o creditează în mare parte pentru creșterea și vânzările record în 2022.
Introduse ca program în 2016, vehiculele Black Badge sunt comercializate ca alter ego-urile mai neîntrerupte ale mașinilor obișnuite Rolls-Royce. În 2022, vehiculele cu tratamentul Black Badge au reprezentat 35% din vânzări în America de Nord și până la 50% pe unele piețe din alte părți ale lumii, potrivit unui purtător de cuvânt al Rolls-Royce.
Timpul actual de așteptare pentru un Rolls-Royce Cullinan Black Badge este de 12 până la 16 luni, spune purtătorul de cuvânt, față de aproape șase luni pentru un Cullinan standard.
Rolls-Royce a adus prospețimea înapoi
De asemenea, Rolls-Royce merită Black Badge pentru că a ajutat la reducerea vârstei medii a clienților săi la puțin peste 40 de ani, deoarece programul este comercializat ca un simbol de statut ultra-cool, tânăr și puternic al bogăției.
„Clienții noștri sunt cei mai tineri din grupul BMW– mai tineri în medie chiar și decât cei de la Mini”, a declarat CEO-ul Rolls-Royce, Torsten Mueller-Oetvoes, pentru Bloomberg la începutul acestui an.
Purtătorul de cuvânt a refuzat să împărtășească vârsta medie a cumpărătorului Mercedes-Maybach, dar a menționat că vârsta medie a unui client Mercedes-AMG este de 53,7 ani, în timp ce vârsta medie a unui client Mercedes-Benz este de 50,5 ani.
De asemenea, purtătorul de cuvânt a refuzat să ofere prețuri pentru vehiculele din seria Night, menționând că costul va diferi în funcție de piață și de alegerile clientului pentru personalizare. Prin comparație, Black Badge Rolls-Royce deține o primă de aproximativ 45.000 USD față de modelele standard, potrivit companiei.
Într-o declarație trimisă prin e-mail, Gorden Wagener, directorul de design al Mercedes-Benz, a caracterizat opțiunile ca oferind „un sentiment jucăuș de rebeliune” în comparație cu ceea ce ați putea vedea de obicei într-un brand precum Maybach, care a fost văzut de unii ca fiind devenind fadă.
Mercedes a introdus diverse modele Maybach de la Maybach 52 și Maybach 62 în 2002, dar producătorul auto a muncit cel mai mult în ultimii ani pentru a întineri definitiv marca veche de 114 ani.
În 2022, Mercedes-Maybach a introdus sedanul S680 în două tonuri, lung de 5.486 mm, dezvoltat de Virgil Abloh, regretatul șef al articolelor de îmbrăcăminte pentru bărbați pentru Louis Vuitton, care a fost apreciat de critici.
Un Mercedes-Maybach „Haute Voiture” (o piesă de „haute couture”) prezintă panouri de uși buclé care arată ca și cum ar fi putut ieși din atelierul Chanel. Vehiculul a început recent producția și se vorbește despre toate cele 150 de unități.