Kaufland, decizie radicală pentru România: erai clientul lor? Ține-te bine
Gigantul retailer Kaufland tocmai a luat o decizie deosebit de importantă pentru clienții din România.
Concret, compania are planuri mari de viitor și vrea să se extindă puternic, să acapareze o cotă și mai mare de piață și să-și mărească bazinul de clienți.
Ce planuri are Kaufland pentru români
Cele mai noi informații venite dinspre oficialii retailerului arată că gigantul Kaufland vrea să deschidă cel puțin 10 magazine anual în România.
De altfel, în următorii doi ani de zile Kaufland vrea să atingă obiective importante în dezvoltarea sa. De exemplu, până în 2025 scopul său este să atingă pragul de 200 de magazine în România și Republica Moldova.
Dacă ținem cont de cum s-a mișcat de bine Kaufland în 2022, cu 16 magazine nou deschise, concurența de pe piața alimentară românească ar trebui să se teamă de puterea de expansiune a grupului german Schwarz, din care Kaufland face parte.
Amintim că acest retailer se bucură de o prezență puternică și îndelungată pe piața autohtonă, primul magazin fiind deschis de către Kaufland la noi în urmă cu nu mai puțin de 18 ani!
Afacerile retailerului merg excepțional, fiind în creștere și acest lucru se reflectă și-n volumul mare de taxe și impozite pe care compania îl achită către statul român, anual.
Peste 150.000 de oameni lucrează pentru Kaufland
Cei de la Kaufland se mândresc cu o echipă formată din 155.000 de angajați la nivel internațional și peste 17.000 la nivel național.
Citește și S-au închis mai multe magazine Lidl România. ANPC a dat amenzi usturătoare
„Indiferent dacă lucrează în magazine, în centrele logistice sau în sediul central, cei peste 17.000 de angajați din România își asumă zilnic un mare angajament pentru succesul companiei. Iar noi, ca Angajator de Top, promovăm potențialul individual și sprijinim toți membrii echipei în activitatea lor zilnică. Colaborarea noastră înseamnă respect, transparență și un obiectiv comun, acela de a evolua în fiecare zi.
Ca parte a grupului Schwarz, Kaufland este unul dintre principalii retaileri de pe piața europeană (România, Germania, Cehia, Slovacia, Croația, Polonia, Bulgaria și Republica Moldova) și acordă o atenție deosebită calității sortimentelor variate de produse proaspete, disponibile la prețuri avantajoase. Gama de produse locale formată din peste 3.600 de articole, o treime din întregul sortiment din magazin, împlinește și chiar depășește așteptările clienților în cele peste 167 de magazine deschise în România”, transmit oficialii Kaufland.