13 mart. 2023 | 12:17

Influencerii străini sunt plătiți să promoveze România, în timp ce ai noștri sunt ocupați cu branduri străine

ACTUALITATE
Influencerii străini sunt plătiți să promoveze România, în timp ce ai noștri sunt ocupați cu branduri străine

Influencerii străini sunt plătiți să promoveze România. Astfel, cei care vor promova turistic țara noastră în reviste și publicații din străinătate vor primi zece milioane de euro din partea țării noastre.

Evoluția tehnologică din ultimii ani și expansiunea mediului virtual au dat naștere unei noi generații, una care trăiește cu, prin și pentru social media. A generat, totodată, noi „meserii”. Vorbim, desigur, despre influenceri. Cine n-a auzit de ei? Chiar dacă ai vrea, n-ai cum. Unii îi consideră „fripturiști”, alții se uită la ei cu admirație și le copiază orice gest sau le caută sfaturile. Indiferent de care e maniera ta de raportare la aceste persoane, cert este că au devenit importante pentru felul în care gândesc mulți consumatori de servicii digitale.

Astfel, a fost încheiat contractul de promovare culturală de circa zece milioane de euro prin care vor fi aduși influenceri străini în România pentru a fi promovată turistic ca destinație culturală în reviste și publicații din străinătate. Anunțul a fost făcut de Secretarul de stat în Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, Csilla Hegedus.

Ce vor face influencerii străini

„Este proiectul nostru România Atractivă, cel mai mare proiect de restaurare și punere în valoare a patrimoniului cultural al României, din care restaurăm 240 de obiective și promovăm alte 700. Am semnat și contractul de promovare în valoare de aproape 10 de milioane de euro, este cel mai mare proiect de promovare culturală a României și pe lângă realitate vizuală, pe lângă prezentarea vizuală în mod interactiv al acestor situri, vrem ca și National Geographic și toate publicațiile de marcă din Europa și nu numai să scrie despre ce avem noi aici în țară și ce avem aici în Satu Mare. Motiv pentru care vom aduce inclusiv influenceri din străinătate ca să scrie despre noi, pentru că noi știm că avem aceste valori extraordinare, dar altcineva nu va ști decât dacă se vorbește despre acest lucru”, a declarat Csilla Hegedus, citată de Agerpres.

Astfel, influencerii din străinătate vor promova obiective culturale și turistice din România în străinătate, inclusiv în reviste precum National Geographic.