În căutarea timpului pierdut: Google mai bagă o fisă cu BARD, ce noutăți ți-a pregătit
În luna martie, Adobe a anunțat că va intra, la rândul său, în „hora” inteligenței artificiale, laolaltă cu Google, Meta, Microsoft și alte companii din lumea tehnologică, odată cu lansarea Adobe Firefly, o suită de funcții AI, menite să îmbunătățească fotografiile cu un click.
Recent, Adobe și Google au anunțat, în timpul evenimentului I/O din 2023, că atât Firefly, cât și suita de grafică Express vor fi, în curând, încorporate în Bard, permițându-le utilizatorilor să genereze, să editeze și să partajeze imagini AI direct din linia de comandă a chatbot-ului.
Potrivit unui comunicat al companiei, utilizatorii vor putea să genereze o imagine cu Firefly, apoi să o editeze și să o modifice utilizând elementele, fonturile și șabloanele Adobe Express, direct în cadrul platformei Bard, ca mai apoi să poată să posteze pe rețelele de socializare.
Gata cu lista de așteptare pentru BARD
În ultimele două luni, oricine dorea să încerce noul chatbot AI al Google, Bard, a trebuit mai întâi să se înregistreze pe o listă de așteptare înainte de a primi acces.
Compania a anunțat că acele zile s-au încheiat. Bard va renunța la lista de așteptare, pe măsură ce se va extinde în 180 de țări suplimentare.
Google a lansat în grabă prima generație Bard în februarie, după ce ChatGPT, de la OpenAI, a apărut de nicăieri și a început să câștige teren cu nemiluita.
Situația s-a înrăutățit în momentul în care performanțele inițiale ale lui Bard s-au dovedit orice dar nu impresionante, ba chiar dând și de vreo câteva ori bune cu bâta în baltă.
În lunile care au urmat, compania a lucrat intens pentru a dezvolta în continuare PaLM, modelul de limbaj care, în esență, îl alimentează pe Bard, permițându-i să producă răspunsuri de mai bună calitate și fidelitate, precum și să realizeze noi sarcini, cum ar fi generarea de cod de programare.