Google te ajută să-ți cumperi mașină electrică, să vezi dacă merită investiția pentru tine
Funcțiile de sustenabilitate ale Google includ acum un instrument pentru cumpărătorul de vehicule electrice.
Cum te ajută Google să-ți cumperi mașină electrică
În fața valurilor de căldură record și a inundațiilor periculoase din întreaga lume, avem nevoie de tot ajutorul pe care îl putem obține pentru a găsi cea mai bună tehnologie de mediu pe care să o cumpăram. În acest scop, Google a anunțat diverse inițiative noi și extinse de sustenabilitate în jurul vehiculelor electrice, energiei casnice, urbanismului și siguranței.
Vezi și Toyota nu renunță la strategia sa: Ce se întâmplă cu mașinile electrice
Pentru început, Google oferă mai multe informații despre dacă un EV este potrivit pentru tine și, dacă da, care. În 21 de țări, un calculator actualizat al costului combustibilului elimină ghicitorile cu privire la câți bani ai putea economisi cu un vehicul electric, estimând costul anual de încărcare al unui anumit model, în comparație cu cheltuielile pe gazul unei mașini de dimensiuni similare.
Exclusiv în SUA, căutările precum „cele mai bune mașini electrice” ar trebui să ofere acum opțiunea de a compara aspecte precum autonomia și prețul. De asemenea, poți vedea ce stimulente guvernamentale sunt disponibile. În mod similar, în săptămânile următoare, ar trebui să poți explora cât de departe te poate duce un vehicul electric de-a lungul unei anumite rute din SUA, pe baza altitudinii și a stațiilor de încărcare. Google intenționează să aducă funcția în Europa la începutul anului 2024.
Când vin funcțiile în Europa
De asemenea, căutarea de energie acasă primește o actualizare similară. Data viitoare când cauți un calorifer electric sau un aparat de aer condiționat, ar trebui să ai opțiunea de a le compara eficiența energetică și de a vedea care vine cu stimulente financiare.
Vezi și Mașinile electrice, o problemă pentru mulți: Câte locuri de muncă se pierd
În fața creșterii dezastrelor naturale, Google extinde instrumente precum Flood Hub. Această platformă a fost disponibilă în 80 de țări, dar va include acum peste 800 de locații în SUA și Canada. De asemenea, Google a făcut echipă cu Serviciul Forestier din SUA pentru a utiliza învățarea automată pentru o actualizare la scară largă a modelului de răspândire a incendiilor al organizației – ajută la antrenarea pompierilor și la planificarea unor bătălii dificile.
Mai mult, Google își mărește și mai mult influența asupra deciziilor de planificare urbană cu o nouă funcție Google Earth care demonstrează fluxul solar al fiecărei clădiri date pe an. În același timp, un instrument Cool Roofs ar trebui să fie disponibil în curând în 15 orașe la nivel global, care să stabilească care zonă ar putea fi cea mai benefică pentru integrarea acoperișului rece.