Ford ”taie în carne vie”: câți angajați urmează să concedieze
Ford continuă trendul disponibilizărilor.
Ford intenționează să reducă 1.100 de locuri de muncă la fabrica sa din Valencia, în estul Spaniei, ca parte a modificărilor companiei în gama sa de producție de mașini în Europa.
Producătorul auto își reduce forța de muncă în Spania, unde producătorul auto încetează producția de modele odată populare.
Compania intenționează să reducă 1.100 de locuri de muncă la fabrica sa din Valencia, în estul Spaniei, a declarat vineri un purtător de cuvânt al Ford.
Disponibilizările fac parte din schimbările companiei în gama sa de producție de mașini în Europa, a spus purtătorul de cuvânt.
„Ford va lucra în mod constructiv cu partenerii săi de sindicat pentru a reduce impactul separărilor asupra angajaților, familiilor acestora și comunității locale”, a spus purtătorul de cuvânt.
Ford încetează producția de monovolume S-Max și Galaxy construite în Valencia în aprilie, în timp ce își mută gama de autoturisme la SUV-uri și mașini electrice. Ford construiește, de asemenea, furgoneta compactă Transit Connect și SUV-ul compact Kuga în Valencia. Mașina Mondeo de dimensiuni medii a ieșit din producție la Valencia anul trecut.
Schimbări în privința gamei de vehicule
În februarie, Ford a declarat că va reduce 3.800 de locuri de muncă în dezvoltarea de produse și administrare în Europa, mai ales în Germania și Marea Britanie. Acesta a invocat costurile în creștere și necesitatea ca mai puțini lucrători să construiască vehicule electrice drept motiv pentru eliminarea locurilor de muncă.
Ford va dezvălui un nou vehicul complet electric pentru Europa pe 21 martie. Acesta va fi construit la fabrica producătorului auto din Köln, Germania, pe platforma MEB a Grupului Volkswagen. EV va înlocui producția mașinii mici Fiesta din Köln.
Ford va încheia producția mașinii compacte Focus în Saarlouis, Germania, în 2025. Compania caută un cumpărător pentru fabrică.
Anul trecut, Ford a declarat că își va construi vehiculele electrice de următoarea generație în Valencia pe o nouă platformă dezvoltată de SUA. A amânat o decizie finală, dar a spus că va rămâne cu un plan de a începe producția de vehicule electrice mai târziu în acest deceniu la fabrică.