Fanii Pokémon au toate motivele de bucurie: ce surpriză le pregătește Netflix
Parteneriatul dintre Pokémon cu Netflix se îndreaptă într-o direcție ușor neașteptată, după cum vei observa din cele ce urmează. Următoarea lansare va fi oarecum ieșită din tiparele clasice, cele cu care te-ai obișnuit deja.
Serviciul de streaming a marcat Ziua Pokémon prin dezvăluirea Pokémon Concierge, care va fi un show de animație de tip stop-motion, venit direct de la Dwarf Studio, din Japonia.
Serialul se va concentra pe povestea lui Haru, care decide să i se alăture lui Psyduck. Cei doi se vor întâlni cu diverși antrenori, dar și diverse creaturi, în timp ce se află în vacanță.
Ce știm despre Pokémon Concierge
Ce-i drept, cele două companii partenere nu au dezvăluit încă detalii despre eventuala distribuție, format sau data lansării.
Producția „va veni în curând”, spune Netflix.
Cu toate acestea, este sigur să spunem că te poți aștepta la un stil și o poveste diferită de poveștile obișnuite despre Ash, Pikachu și restul găștii.
Netflix a adus pentru prima dată conținut Pokémon abonaților în anul 2014, an în care a adăugat serialele de televiziune clasice și încă două filme, printre alte videoclipuri mai scurte.
De-a lungul anilor au fost, însă, adăugate mai multe, inclusiv Pokémon Journeys, spre exemplu.
Practic, strategia rămâne aceeași: Netflix încearcă să atragă fani mai tineri care ar putea rămâne pe serviciul de streaming și pentru alte show-uri potrivite pentru copii.
Între timp, The Pokémon Company ajută la introducerea mărcii sale „gota-catch-em-all” unei generații tinere care nu are obiceiul de a-și culege serialele și orice altă sursă de entertainment de la un televizor clasic.
Rămâne, desigur, de văzut, dacă strategia va da roade și în viitor și, mai ales, dacă Pokémon Concierge va reuși să fie ceea ce trebuie, de vreme ce vorbim despre un stop-motion care, trebuie să recunoaștem, devine ceva mai greu de urmărit, comparat cu animațiile clasice, „fluide”.