20 aug. 2023 | 08:55

Drake își face fanii „să plângă” la concerte. Cum reușește asta, ce trucuri folosește

ACTUALITATE
Drake își face fanii „să plângă” la concerte. Cum reușește asta, ce trucuri folosește

Drake i-a făcut pe fani să „plângă” la concertele sale utilizând filtrul Crying Lens de realitate augmentată al Snapchat asupra participanților, în timpul turneului său actual.

Drake a colaborat cu Snapchat în turneul său actual It’s All A Blur, din America de Nord, rapper-ul încorporând filtrele AR populare ale platformei în spectacolele sale live.

drake-isi-face-fanii-sa-planga

Drake se ține de șotii

Drake a folosit filtrul AR Crying Lens de la Snapchat, care face să pară ca și cum subiectul dintr-o fotografie sau un videoclip plânge, pe fanii din public, ca mai apoi să îi proiecteze pe ecrane uriașe, în timpul spectacolelor sale.

În timpul interpretării lui Drake a single-ului său Laugh Now, Cry Later în turneul său actual, ecrane gigantice au arătat  spectatori cu filtrul Crying Lens aplicat pe fețe în timp real, făcând să pară că participanții plâng.

Potrivit Snapchat, Crying Lens este unul dintre cele mai populare filtre ale platformei și a fost folosit în aplicație de peste un miliard de ori.

Crying Lens le dă subiecților săi sprâncene triste, întoarse în sus, ochi injectați de sânge, o încruntare exagerată și câteva lacrimi, cu rezultate extrem de realiste și adesea hilare. În mai 2022, filtrul Snapchat a devenit atât de popular încât a ajuns să devină viral și pe TikTok.

Utilizatorii TikTok ar folosi filtrul Snapchat pentru a le face glume prietenilor și membrilor familiei nebănuiți sau pentru a transforma clipuri clasice din filme, videoclipuri muzicale și emisiuni de televiziune în cu totul altceva.

Adweek a scris că tehnologia de la concertele lui Drake este alimentată de Camera Kit-ului Snapchat, care permite companiilor să folosească Snap AR în propriile aplicații, site-uri web și locații fizice.

„Realitatea augmentată de la Snap oferă artiștilor noi modalități de a-și îmbunătăți spectacolele live pentru a aprofunda conexiunile cu fanii”, a declarat șeful strategiei muzicale Snap, Manny Adler, pentru Adweek.

Primul meu contact cu presa s-a întâmplă la vârsta de 11 ani, când ziarul călărășean Pământul mi-a oferit ocazia să public în rubrica destinată copiilor. Peste ani, ajungeam la Galați unde ... vezi toate articolele