Cum își „spală păcatele” Netflix: ce poți să faci acum cu contul tău
Acum îți poți muta profilul Netflix într-un cont existent. Aceasta este o modalitate de a face față represiunii privind partajarea parolelor.
Toți utilizatorii Netflix pot transfera un profil într-un cont existent începând de astăzi. Acest lucru ar trebui să ușureze lucrurile pentru utilizatorii care se mută cu colegi de cameră sau cu un partener, în timp ce împart costurile. Compania a declarat pentru Engadget că aceasta este o funcție foarte solicitată.
Nouă funcție de la Netflix
În acest fel, utilizatorii își pot păstra istoricul vizionărilor, titlurile salvate în Lista mea, datele de salvare ale jocurilor și alte setări atunci când se mută din casa părinților sau se despart de un partener. Dar dacă nu ai un cont existent în care să îți muți profilul, va trebui să configurezi unul nou.
Netflix a oferit inițial această funcție înainte de a-și extinde măsurile privind partajarea parolelor. Ca referință, în februarie, compania a început să le ceară bani în plus utilizatorilor din Canada, Noua Zeelandă, Portugalia și Spania, pentru a le permite prietenilor și familiei care nu locuiesc cu ei să continue să-și folosească contul. Compania a extins taxele de partajare a contului în SUA în mai.
O analiză terță parte a sugerat că înregistrările de cont au crescut în SUA la scurt timp după ce Netflix a început să aplice politica în țară. În curând, vom avea o idee mai clară despre cât de bine funcționează strategia pentru companie atunci când își va publica rezultatele trimestriale de câștig, săptămâna viitoare.
De asemenea, gigantul Netflix pregătește noutăți importante pentru cinefilii de la noi din țară și nu numai. Se pare că platforma va aplica unele modificări abonamentului său de bază, extrem de popular, denumit „Essential”, care conține materiale publicitare.
Astfel, publicitatea pe care o vor vedea cinefilii de acum încolo va fi regândită, aplicându-se asupra acesteia o nouă strategie, cu avantaje atât pentru platformă, cât și pentru clienți. De exemplu, publicitatea ar putea deveni mai puțin repetitivă, dar mai țintită, ceea ce le va fi pe plac vizitatorilor. Totodată, se pare că va fi capabilă să crească veniturile pe care gigantul Netflix le încasează la ora actuală din reclame.