08 iun. 2023 | 08:25

Counterstrike 2 “fură” de la concurență: noile funcții împrumutate

ACTUALITATE
Counterstrike 2 “fură” de la concurență: noile funcții împrumutate

Alege cele 15 arme preferate și lasă restul în urmă în CS2.

Pe măsură ce data vagă de lansare „Summer 2023” pentru Counter-Strike 2 se apropie, Valve continuă să prezinte schimbări masive care vin la FPS-ul său tactic pe Twitter. Cea mai recentă este o schimbare semnificativă a ecranului de cumpărare. Ecranul de cumpărare al CS2 urmează rețeta Valorant, permițând jucătorilor să-și ramburseze achizițiile înainte de încheierea fazei de cumpărare. Veți observa, de asemenea, că Valve a adoptat grila de arme a lui Valorant.

Vestea mai mare este că Valve implementează loadout-uri cu CS2, care îi obligă pe jucători să aleagă patru pistoale, cinci pistoale „de nivel mediu” (SMG/puști) și cinci puști pentru a crea un meniu personal de cumpărare.

Aceste 15 arme totale sunt singurele arme la care vei avea acces în timpul meciului, ceea ce înseamnă că va trebui să lași în urmă 2-3 arme din fiecare categorie. Loadout-urile vor fi din punct de vedere tehnic mai limitate decât ecranul de cumpărare existent al CS:GO, dar îți va permite și să atribui combinații de arme care anterior erau imposibile. În loc să trebuiască să alegi între M4A1-S silențios sau M4A4, de exemplu, acum le poți aduce pe amândouă.

Cum vor folosi echipamentele echipelor competitive pentru a-și completa rolurile pe anumite hărți?

Decizia ce arme să păstrați în meniul de cumpărare ar putea deveni o altă piesă a strategiei economice în CS2. În cadrul sistemului de încărcări, ai putea construi un ecran de cumpărare frugal care renunță complet la AWP în favoarea unor opțiuni mai accesibile.

Valve ar putea avea alte motive pentru a stabili o limită de 15 arme. Bănuiesc că acest nou sistem va pune bazele pentru ca Valve să adauge mai multe arme la Counter-Strike 2 în timp. Jucătorii de la Counter-Strike se opun în general schimbărilor majore în joc, iar puținele arme care au fost adăugate la CS:GO de-a lungul duratei sale de viață, cum ar fi Revolverul R8, nu au perturbat în mod semnificativ meta-ul.

Dar, pe măsură ce se confruntă cu perspectiva de a obține încă 10 ani de viață din aceleași hărți și arme, noi puști, pistoale și articole de aruncat ar fi o modalitate eficientă pentru Valve de a perturba meta calcificată a lui CS. Am văzut că studioul a adoptat această abordare cu Team Fortress 2 peste sute de patch-uri, adăugând de-a lungul timpului echipamente care au scos jucătorii din zona lor de confort și au făcut viabile tactici complet noi.