01 mai 2023 | 20:25

Ce fac românii cu banii, de fapt, deși se vaită că sunt săraci. Iată realitatea din buzunar

ACTUALITATE
Ce fac românii cu banii, de fapt, deși se vaită că sunt săraci. Iată realitatea din buzunar

Cu toții auzim în jurul nostru oameni plângându-se de faptul că nu au suficiente resurse materiale pentru cele necesare sau pentru ceea ce și-ar dori, însă cifrele dintr-un raport recent ar trebui să ne pună pe gânduri, în sensul în care iese la iveală faptul că „spargem” bani grei pe shopping-ul onlin.

Comerțul electronic se bucură de un real succes la noi în țară, românii prinzând gustul magazinelor online. Foarte mulți conaționali își cheltuie banii pe comenzi online, iar cifrele din industrie demonstrează faptul că vorbim despre o tendință ce va deveni din ce în ce mai puternică, pe măsură ce tehnologia evoluează, iar românii vor avea în număr tot mai mare acces la internet.

Românii se plâng de lipsa banilor, dar iată ce fac cu ei

Se pare că românii noștri sunt extrem de interesați de comenzile online mai ales de sărbători, dar cei din industrie spun că pe tot parcursul anului ecommence-ul românesc are performanțe bune, iar perspectivele sunt și ele mai mult decât optimiste.

„În condiţiile în care în prezent doar 45% dintre românii cu acces la Internet comandă online, potenţialul ecommence-ului românesc este infinit, piaţa crescând organic de la an la an. De altfel, cu fiecare an vedem un număr tot mai mare de români care comandă online, cu vârfuri înregistrate de sărbători.

Spre exemplu, cu ocazia Paştelui, consumatorii români au cheltuit cu aproape 40% mai mult online faţă de o zi obişnuită, valoarea medie a comenzii fiind de 370 lei, în creştere cu 27% faţă de anul trecut. Mai precis, a devenit deja o obişnuinţă ca românii să comande tot mai des şi mai mult online, în special de sărbători, pentru a evita aglomeraţia din magazine şi pentru a beneficia de retur gratuit.

Iar această tendinţă este tot mai prezentă zi de zi, inclusiv pentru alimente, nu doar pentru produse de care nu este nevoie imediat”, a afirmat Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.