BYD nu renunță la planurile sale: Strategia gigantului auto se concentrează pe Europa
BYD va coopera cu investigația UE privind vehiculele electrice exportate în Europa din China, a declarat vicepreședintele executiv Stella Li.
Strategie neschimbată
BYD va continua să susțină o creștere puternică în Europa, chiar dacă regiunea începe o anchetă anti-subvenții, a declarat un director executiv al producătorului chinez de vehicule electrice.
„Suntem o companie cotată la bursă care trebuie gestionată cu transparență și deschisă la schimbul de informații”, a declarat vicepreședintele executiv Stella Li într-un interviu. „Așa că nu ne facem griji cu privire la vreo investigație care are loc în Europa”.
Uniunea Europeană a lansat în mod oficial săptămâna aceasta o investigație asupra vehiculelor electrice fabricate în China din cauza presupuselor subvenții acordate de stat. Ancheta de un an ar putea duce în cele din urmă la măsuri precum taxe de import.
Citește și Un nou rival pentru BYD și Tesla: Când apare SUV celor de la Chery
BYD va împărtăși toate informațiile solicitate de autorități pentru a înlătura orice confuzie cu privire la producția lor, a spus Li.
Creșterea vehiculelor electrice „este o revoluție. Mulți oameni nu înțeleg, sunt îngrijorați, sunt îngrijorați”, a spus Li. „Dar odată ce împărtășiți datele, realitatea, cred că vor vedea că nu există nimic de contestat”.
Record de mașini vândute
BYD a vândut peste 2 milioane de mașini electrificate la nivel global în acest an până în septembrie, jumătate dintre ele complet electrice, iar restul hibride. Un indicator al vânzărilor de vehicule alimentate cu baterii a văzut că BYD nu a ajuns să răstoarne Tesla ca cel mai mare vânzător de mașini pur electrice în al treilea trimestru.
Citește și BYD continuă să acapareze piața din Europa: Când apare noul model electric
„Nu suntem cu adevărat interesați să concuram pentru a vedea cine este mai mare”, a spus Li. „Vrem ca Tesla să aibă un mare succes, deoarece cu cât sunt mai mulți, va ajuta la educarea oamenilor despre electrificare”.
Creștere în America Latină
Li a făcut aceste comentarii la un interviu în Santiago, Chile. Ea face parte dintr-o delegație de directori care fac turnee în America Latină, inclusiv președintele și fondatorul BYD, Wang Chuanfu.
Vizita lui Wang în America Latină – prima sa de înainte de pandemie – este un semn al atenției pe care BYD o acordă regiunii, a spus Li. De asemenea, miliardarul a contribuit la lansarea sedanului Seal al companiei în Chile.
Wang sa întâlnit cu președintele chilian Gabriel Boric, unde au discutat despre accelerarea electrificării și dezvoltarea industriei locale de litiu, a spus Li.
Președintele chilian zboară în China pe 12 octombrie, într-un turneu de o săptămână, în efortul de a îmbunătăți relațiile comerciale cu a doua cea mai mare economie a lumii.
Citește și Chinezii de la BYD fac valuri la salonul auto din Munich. Ce urmează pentru alternativa la Tesla
În Chile, națiunea cu cele mai mari rezerve de litiu, BYD poartă discuții cu autorități și companii, inclusiv SQM, cu privire la o nouă tehnologie de extracție. De asemenea, lucrează la o fabrică de catozi după ce i s-a acordat acces la prețuri preferențiale pentru litiul extras de SQM, care este Se așteaptă să înceapă producția în 24 de luni, a spus Li.
Delegația a vizitat anterior Mexic, unde BYD studiază construcția unei fabrici de vehicule de pasageri. Următoarea lor oprire este Brazilia, unde compania își construiește prima fabrică de mașini electrice în afara Asiei, ca parte a unui plan de înființare a unui centru regional de producție și inovare.