Ar putea fi cea mai adorabilă micromașină din lume și vine din Italia: ”bolidul” electric Microlino, perfect pentru oraș
Micromașina electrică elvețiană Microlino a atins o piatră de hotar majoră, deoarece al 1.000-lea vehicul și-a încheiat producția la fabrica sa din Torino, Italia.
Despre Microlino poți spune multe lucruri. De altfel, poți spune că nu se potrivește unei întregi familii sau că spune că nu este conceput pentru călătorii rutiere.
Dar ceea ce nu poți spune este că acest mic EV nu are un aspect uimitor de drăguț.
Pe de altă parte ncii nici nu este menit să facă lucrurile menționate mai sus. Microlino este conceput pentru a înlocui mașinile mai mari în orașe, oferind un vehicul mai mic capabil, care ocupă doar atât spațiu cât are nevoie și nimic mai mult.
Capabil este cuvântul operativ acolo, deoarece Microlino are o viteză maximă de 90 km/h și un motor de 12,5 kW (16,8 CP). Nu este o mașină puternică, dar poate face față aproape oricărui loc de muncă de care ar putea avea nevoie rezidenții urbani.
Microlino arată ca o mașină electrică mică cu patru roți, dar este de fapt clasificată drept „cvadriciclu greu” L7e în Europa.
Cvadriciclurile au mai puține reglementări decât mașinile de dimensiuni mari, permițând lui Microlino să urmeze o cale mai rapidă spre piață.
Obstacolele de reglementare reduse ajută, de asemenea, Microlino să obțină un factor de formă mai mic, cu o greutate mai mică, precum și oferind un preț mai mic pentru navetiștii urbani care caută un vehicul electric ieftin, care să-i protejeze mai bine de elemente decât o motocicletă sau un scuter electric.
După cum a explicat cofondatorul și CEO-ul Microlino, Merlin Ouboter:
„Simplu spus, avem nevoie de mult mai puține celule de baterie pe kilometru de autonomie decât mașinile electrice convenționale, deoarece vehiculul are nevoie de mult mai puțină energie pentru a fi deplasat. Prin urmare, amprenta energetică pentru producția și utilizarea unui Microlino este doar aproximativ o treime din cea a unei mașini electrice convenționale.”
Un model atipic
Microlino încă folosește construcții și componente de calitate auto și susține că este primul din categoria sa care folosește o construcție unibody din oțel și aluminiu, similar modului în care sunt produse mașinile de dimensiuni mari.
Spre deosebire de mașinile de dimensiuni normale, Microlino folosește un design mai compact, care prezintă o singură ușă cu deschidere frontală, similară mașinii clasice BMW Isetta cu bule.
Cu un preț de aproximativ 17.900 de euro, Microlino se încadrează undeva între prețul unei motociclete electrice și al unei mașini electrice, ceea ce se potrivește pentru că acolo este și specificațiile sale.
Și acum, că ritmul de producție a crescut la fabrica italiană a companiei, mai mulți clienți ca niciodată sunt pregătiți să primească mult așteptatul lor Microlinos.
Ouboter a profitat de această ocazie pentru a promova rata de producție a companiei:
„Ieri, al 1.000-lea Microlino a ieșit de pe linia noastră de producție din Torino. Ce mare realizare și o piatră de hotar care nu poate fi reprodusă atât de ușor de multele guri mari din industria noastră. Felicitări întregii echipe, de asemenea, pentru creșterea producției de la 10 la 20 de mașini pe zi în doar câteva săptămâni!”