Afacerea cu care această româncă a dat lovitura în țară: puțini ar paria pe așa ceva, dar i-a ieșit
Când vine vorba despre afaceri, parcă orice idee ai avea nu-ți mai conferă încredere și entuziasm în aceste zile, când situația economică este atât de dificilă și ai impresia că piața este suprasaturată în toate direcțiile. Doar că nu este deloc așa, iar povestea unei românce o demonstrează din plin.
Este vorba despre Magdalena N., de profesie jurist, ce a reușit să pună bazele unei companii într-un domeniu în care foarte puțini români reușesc să se afirme, pentru că nu au curaj să încerce.
Vorbim despre un domeniu în care concurența este mare, te lupți cu marile branduri internaționale și piața este uriașă, dar dacă ești talentat și pasionat de munca ta, îți vei croi indiscutabil drum de la atelierul tău până la inima cumpărătorilor. Este vorba despre domeniul modei, mai precis cel al genților, portofelelor, agendelor.
Tânăra a fondat un brand autohton care se bucură acum de un succes răsunător în plan financiar, iar perspectivele sale sunt unele care probabil surprind însuși creatorul, fiindcă e puțin probabil să se fi așteptat la asemenea rezultate când a început această afacere după ce și-a confecționat prima agendă și a început să primească solicitări și din partea celor apropiați ei, de la familie și prieteni, colegi de serviciu.
Și-a transformat pasiunea în afacere, iar acum curg banii pe ea
Dar iată că solicitările vin acum din toate colțurile țării, oamenii apreciind calitatea produselor Magdalenei, dar și faptul că aceasta este deosebit de riguroasă în afaceri, în privința respectului față de mediu. Compania sa ține seama de principiile de sustenabilitate și se dorește a fi una dintre organizațiile viitorului din acest punct de vedere.
„Cred că [numele companiei n.r.] înseamnă o pauză de la viteza cu care ne mişcăm în secolul acesta. În pauza asta încercăm să reinventăm munca manuală şi, pe alocuri, să dăm şansa unor oameni care gândesc creativ să se exprime în acest fel – unii dintre ei purtându-le, iar alţii realizându-le. Ideea cred că a pornit inconştient pentru că a fost un zvâc pe care îl aveam în mine, când aveam 23-24 de ani. În momentul în care s-a concretizat, am ştiut că totul va deveni un business.
Brandul a apărut în 2018. Atunci am decis să transform această pasiune într-un business. Aveam dorinţa de a face lucrurile altfel, însă nu ştiam exact cu ce se mănâncă antreprenoriatul, aşa că am început să mă documentez şi să mă formez în această direcţie”, a povestit fondatoarea, citată de ZF.
În cele din urmă, important de precizat este că anul trecut Magdalena a înregistrat o cifră de afaceri considerabilă, de 90.000 de lei.