A picat Raiffeisen Bank. Ce probleme a avut una dintre cele mai mari bănci din România
Un număr considerabil de clienți ai băncii Raiffeisen a semnalat probleme cu serviciile acestei instituții încă din weekend, iar problema s-a acutizat, între timp.
Vezi și: Noii clienți Raiffeisen Digital Bank primesc 100 de lei bonus promoțional
Clienții băncii au sesizat și raportat nefuncționalitatea serviciilor
Mai exact, timpul serii de sâmbătă, banca a comunicat că aceste probleme afectează doar anumite servicii și că echipa tehnică depune eforturi pentru a le soluționa.
„Raiffeisen Bank are o defecțiune care împiedică funcționarea aplicației și a site-ului pentru tranzacții, care ține de dimineață. E cea mai lungă perioadă de nefuncționare a unui serviciu de când sunt eu clientul lor, adică 20 de ani.
Sunt convins că e ceva major și că oamenii lucrează să repare ce s-a întâmplat acolo. Cardurile merg și se pot face cumpărături, deci nu e dramă. Dar…
Pe site nu scrie nimic la vedere. Am dat search cu Google și este ceva, undeva în site. Pe Facebook au scris acum două ore că o să fie bine.
La telefon îți răspunde un operator și nici nu am așteptat foarte mult. Operatorul cu care am vorbit la prânz a fost sincer: Nu știu când se repară. Poate pe la 17, a scris jurnalistul Cătălin Striblea, sâmbătă, pe Facebook, conform economedia.ro.
De altfel, mai mulți clienți au relatat s-au plâns de aceeași problemă, acuzând banca de nefucționalitatea serviciilor principale.
Vezi și: Raiffeisen, avertisment dur pentru România: „Va trebui să reevaluăm”
Comunicatul oficial al Raiffeisen Bank
În cele din urmă, gigantul a transmis și un mesaj care a dezvăluit că problema a fost de natură tehnică și a afectat funcționarea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică, depunerilor de numerar la MFM și a site-ului web raiffeisen.ro.
„Disponibilitate redusă a serviciilor Raiffeisen Bank România.
Astăzi, 29.10 2023, echipa Raiffeisen Bank România a înregistrat o problemă tehnică care a afectat funcționarea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică, depunerilor de numerar la MFM și a website-ului raiffeisen.ro.
Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației, estimăm că, în cel mai scurt timp posibil, toate serviciile redevin funcționale.
Toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale:
• tranzacțiile online cu autorizare prin SMS și PIN
• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de debit;
• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de credit;
• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de debit;
• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de credit;
• Call Center *2000.
Ne cerem scuze clienților noștri pentru inconveniențele provocate”, au scris reprezentanții băncii.