Un nou studiu arată problema cu care se confruntă industria: care este marea temere a întreprinzătorilor
Oamenii din diferite industrii își pun semne de întrebare legate de tranziția net zero.
Un nou studiu comandat de Castrol a dezvăluit că 71% dintre liderii de afaceri și 62% dintre profesioniștii operaționali cred că gestionarea tranziției net zero va fi cea mai mare provocare cu care afacerea lor s-a confruntat vreodată.
Noul studiu – The Sharp End of Sustainability – prezintă concluziile cercetării globale de opinie în rândul a peste 2.860 de lideri de afaceri și profesioniști operaționali, comandați de Castrol pe 14 piețe pentru a afla cum se apropie sectoarele auto, industriale, de producție și marine de tranziția la o economie durabilă.
Pentru aceste afaceri, cercetarea sugerează că sustenabilitatea va fi esențială pentru succesul comercial: peste trei sferturi dintre liderii de afaceri (76%) și 68% dintre profesioniștii operaționali din studiu au spus că îmbunătățirea sustenabilității afacerii lor este cheia pentru satisfacerea nevoilor clienților.
Studiul a identificat cinci lecții cheie legate de sustenabilitate pentru liderii de afaceri și profesioniștii operaționali, oamenii cărora li se va însuma în cele din urmă să transforme strategia în acțiune.
O economie durabilă
„Pe măsură ce lumea lucrează împreună pentru a crea o economie mai durabilă, toate companiile – inclusiv Castrol, clienții noștri și furnizorii noștri – au un rol de jucat. Atingerea organizațiilor, construirea de conexiuni între sectoare și împărtășirea învățăturilor prin rețelele noastre ne vor ajuta să mergem mai departe împreună”, a declarat Rachel Bradley, Global Sustainability Director la Castrol.
Poți să citești mai multe despre strategia celor de la Castrol aici.
Eşantionul a inclus 1.180 de oameni de afaceri şi 1.680 de lucrători profesionişti, cu sediul în Marea Britanie, China, India, SUA, Australia, Noua Zeelandă, Germania, Norvegia, Turcia, Brazilia, Franţa, Vietnam, Singapore şi Grecia.
Interviurile au avut loc în anul 2021, fiind realizate în conformitate cu liniile directoare de cercetare etică stabilite atât de MRS (Market Research Society), cât şi de ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research).