Spotify nu mai este doar pentru muzică: funcțiile noi te ajută să faci economie
Ar putea împiedica bișnița cu bilete.
Spotify a lansat în liniște un nou site web unde fanii pot cumpăra bilete la concertele artiștilor lor preferați direct de pe platforma de streaming. Nu există nicio fanfară în jurul lansării biletelor Spotify, deoarece este strict un produs de testare în acest moment și vinde doar bilete de pre-vânzare pentru un număr limitat de evenimente viitoare ale artiștilor. Artiștii de debut ai portalului includ Limbeck, Annie DiRusso, Dirty Honey, Crows, TOKiMONSTA, Four Year Strong și Osees. Potrivit MusicAlly, biletele pe care Spotify va începe să le vândă vor proveni din alocațiile de pre-vânzare ale artiștilor pentru concertele viitoare.
Serviciul de streaming de muzică are deja un flux de evenimente live în aplicație, unde se leagă de partenerii de bilete, inclusiv Ticketmaster, AXS, DICE, Eventbrite și See Tickets.
După cum notează TechCrunch, evenimentele enumerate pe noul site web nu sunt încă disponibile în Live Events Feed, deși acest lucru s-ar putea schimba în viitor. Pagina oficială de asistență Spotify Tickets spune că firma vinde bilete în numele partenerilor de evenimente, cum ar fi locații, promotori de evenimente, cluburi de fani și artiști înșiși. Asta înseamnă că acești parteneri stabilesc prețurile biletelor, dar Spotify va percepe o taxă de rezervare pe care promite să o explice cumpărătorilor înainte de a apăsa butonul de cumpărare.
O nouă sursă de venit
Serviciul ar putea deveni un flux important de venituri de la artiștii care preferă să-și vândă propriile bilete. De asemenea, ar putea ajuta la asigurarea faptului că biletele sunt achiziționate de fani adevărați și nu de către bișnițari. Pagina de asistență a serviciului spune că după achiziționare biletele nu pot „vândute, atribuite sau transferate” decât în anumite state. Și, deoarece cumpărătorii vor trebui să prezinte un act de identitate emis de guvern pentru a intra într-un eveniment, ei vor trebui să transfere dreptul de proprietate asupra unui bilet dacă decid să-l vândă. Procesul este destul de complicat și necesită vânzătorilor să contacteze Spotify pentru a schimba numele asociat unui bilet.
Spotify ne-a spus că nu are multe de împărtășit în acest moment, deoarece serviciul este doar un test. Nu există nicio dată oficială de lansare – sau măcar asigurări că va ieși din faza de testare.
„La Spotify, testăm în mod obișnuit produse și idei noi pentru a ne îmbunătăți experiența utilizatorului. Unele dintre acestea ajung să ne deschidă calea pentru o experiență mai largă a utilizatorului, iar altele servesc doar ca învățături importante. Nu avem alte noutăți de împărtășit despre planurile viitoare în acest moment”, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei.