17 feb. 2022 | 18:25

Piața muncii se schimbă: ce își doresc oamenii să facă

ACTUALITATE
Piața muncii se schimbă: ce își doresc oamenii să facă

Dezvoltatorii unui joc tip simulator au făcut o descoperire interesantă.

Marmalade Game Studios a întreprins un studiu bazat pe jocul lor, în care a analizat datele de la peste 900.000 de oameni care joacă cel mai bine vândut jocul lor. Această analiză dezvăluie că 7% dintre cei cu vârsta de 25 de ani și sub aleg să devină influențări pe rețelele sociale și bloggeri video pentru joburile lor. Cifra corespunzătoare pentru cei cu vârsta de 25 de ani și peste este de 4%.

Compania a spus că au observat mai mulți oameni alegând această carieră atunci când simulatorul, iar acest lucru poate nu este surprinzător, având în vedere profilul înalt al unor influenți din rețelele sociale și banii pe care îi câștigă.

„În medie, influențerii câștigă în jur de 3.000 de dolari pe lună din conturile lor de Instagram, dar cei cu peste 1 milion de urmăritori câștigă cu mult peste 15.000 de dolari pe lună”, a declarat Cristina Mereuta, co-CEO Marmalade.

„Pe măsură ce tot mai multe mărci apelează la „creatori” mai mici, cum ar fi influențări „nano” și „micro”, care au sub 100.000 de urmăritori, stabilirea unei cariere de creator devine din ce în ce mai fezabilă pentru mulți.”

Joburile digitale sunt căutate

Alte noi tipuri de opțiuni de carieră selectate includ a fi dezvoltator de aplicații, 11% au ales acest job în 2021, un designer de jocuri video 7% dintre jucători au ales acest lucru și 4% care doresc să fie îngrijitor de animale de companie.

Cu preocupări tot mai mari cu privire la creșterea costului vieții, analiza modului în care oamenii joacă simulatorul celor de la Marmalade dezvăluie o schimbare majoră către cererea unei creșteri de salariu, spre deosebire de căutarea unui nou loc de muncă. Acest lucru este probabil alimentat de oamenii care devin din ce în ce mai îngrijorați de riscurile asociate cu schimbarea locului de muncă, în timp ce costul vieții lor crește.

În 2021, 70% dintre cei care joacă jocul au optat pentru o creștere a salariului față de 30% care doreau să-și schimbe locul de muncă, iar cifrele corespunzătoare în 2020 sunt de 60% și, respectiv, 40%.