18 iul. 2022 | 13:04

Noua funcție de la Instagram: cum te ajută să faci bani

ACTUALITATE
Noua funcție de la Instagram: cum te ajută să faci bani

Creatorii Instagram pot acum să “blocheze” fotografii și Reels în spatele unui paywall. Ei pot oferi abonaților chaturi de grup exclusive, stories și streamuri live.

Instagram și-a dezvoltat programul de abonament pentru creatori anul acesta și acum pune câteva elemente cheie la locul lor. Creatorii pot acum să partajeze postări de feed numai pentru abonații lor. Acele fotografii vor avea o insignă violet cu un simbol de coroană, pentru a le scoate în evidență. Șeful Instagram, Adam Mosseri, a spus că aceasta este caracteristica despre care a primit cele mai multe solicitări de la creatorii din program.

Instagram ajută influencerii

De asemenea, este nouă opțiunea de chat pentru abonați. Influencerii pot intra în mesajele directe de grup cu până la 30 de abonați, poate într-o încercare de a-i convinge să petreacă mai mult timp pe chat-ul Instagram în loc de, să zicem, Discord. Chaturile de grup sunt “alimentate” de Messenger, iar creatorii le pot porni din căsuța lor de e-mail sau dintr-un Story. Se vor încheia automat după 24 de ore. Fanii vor avea acces și la o filă de pornire a abonaților din profilul unui creator. Conținutul Paywall va fi centralizat acolo, inclusiv fotografii, Reels și Lives arhivate.

Mosseri spune că zeci de mii de creatori din SUA au acum acces la programul de abonament, care le permite să taxeze fanii cu până la o sută de dolari pe lună, pentru a accesa conținut exclusiv. Instagram a început să testeze abonamentele creatorilor în ianuarie, cu povești și streamuri live. Abonații primesc, de asemenea, o insignă violet care apare lângă numele lor de utilizator, în comentarii și în DM.

De asemenea, compania-mamă Meta le oferă creatorilor și alte stimulente pentru a-și construi un public și a partaja conținut pe Facebook și Instagram. Luna trecută, Meta a spus că nu va percepe un comision pentru câștigurile pe care creatorii le obțin prin intermediul aplicațiilor până în 2024. Compania a declarat anterior că nu va lua un procent din veniturile lor de pe Facebook și Instagram până la sfârșitul acestui an.