31 mai 2021 | 14:36

Surpriza pregătită de Lidl pentru toți clienții din România. Totul a fost anunțat acum

Ghidul cumpărătorului
Surpriza pregătită de Lidl pentru toți clienții din România. Totul a fost anunțat acum

Lidl a pregătit o surpriză pentru toți clienții din România, iar anunțul a fost făcut acum.

Lidl pregătește mai multe surprize pentru această săptămână și multe dintre ele au legătură cu Ziua Copilului, adică marți, 1 iunie. Dincolo de catalogul nou oferit la început de săptămână, lanțul de magazine a pregătit și multe surprize pentru cei mici.

Iată despre ce e vorba.

Lidl, surpriză pregătită pentru toți clienții din România

Lidl s-a gândit să marcheze Ziua Copilului în acest an cu mai multe surprize, inclusiv pentru cei mici. Astfel, pe site găsești în aceste zile mai multe promoții dedicate articolelor sau produselor pentru copii.

Poți cumpăra jucării ieftine, diverse accesorii sau haine și chiar încălțăminte. Și, după cum insistă Lidl, promoțiile încep încă de luni, 31 mai. Ofertele le poți găsi AICI. 

La jumătatea lunii, lanțul de magazine anunța și că oferă vouchere de cumpărături în valoare de 100 de lei. Mai mult, sub sloganul „Bio cu tine”, clienții Lidl din toată țara au avut șansa să primească de la retailer un robot de bucătărie Electrolux Multifuncțional EKM3710.

Pe de altă parte, toți clienții care aleg să descarce aplicația Lidl Plus se pot pune la curent imediat cu ofertele retailer-ului și pot afla din timp de ofertele disponibile. Magazinul insistă că aplicația îți oferă posibilitatea să te bucuri de și mai multe oferte în magazinele Lidl. Odată ce ai instalat-o, poți scana cardul digital la casa de marcat pentru a beneficia de avantaje suplimentare la cumpărături.

În plus, verifici săptămânal cupoanele si ofertele în aplicație și profiți de extra reduceri.

Retailerul german Lidl activează pe piaţa de discount din România, magazinele companiei având suprafeţe de circa 1.000-1.300 mp.  Discounterul german a deschis anul trecut 33 de magazine – unităţi noi, construite de la zero, şi relocări, respectiv înlocuiri ale unor unităţi mai vechi – apropiindu-se astfel de pragul de 300 de puncte de vânzare pe plan local.

Germanii au obţinut în 2019 afaceri de aproape 10 miliarde de lei.