Schimbarea de pe TikTok care pică la fix pentru influenceri și nu numai
TikTok, gigantul chinez, caută să îmbunătățească experiența utilizatorilor săi și vine cu o schimbare așteptată de mulți.
TikTok e un gigant chinez care se bucură de o mare popularitate în rândul tinerilor, influencerilor și nu numai. Creatorii de conținut care preferă platforma deținută de ByteDance au la dispoziție o nouă funcție, denumită Jump.
Iată despre ce e vorba, în mod concret.
TikTok introduce funcția Jump
Odată cu funcția Jump de pe TikTok, creatorii de conținut pot uita de celebrul îndemn Link in Bio – adică vezi linkul în descriere/biografie. Practic, aceștia pot integra alte mici aplicații în videourile lor.
Dacă, de exemplu, un creator de conținut postează un video în care explică o rețetă, poate integra acolo și lista de ingrediente de pe Whisk, o aplicație dedicată acestui lucru. Creatorii pot adăuga, de asemenea, un Quiz via Quizlet sau exerciții de respirație prin intermediul Breathwrk, o altă aplicație dedicată acestui domeniu.
Toți utilizatorii vor putea interacționa cu Jump, dar funcția va fi disponibilă unui număr redus de creatori de conținut. Printre aplicațiile al căror conținut poate fi integrat în postările de pe TikTok se numără și Wikipedia, StatMuse, Tabelog, dar în următoarele săptămâni vor fi adăugate și BuzzFeed, WATCHA și altele.
Evident că gigantul chinez nu va accepta decât astfel de aplicații mici, axate pe alte domenii, nu linkuri către Facebook, Instagram sau alți competitori.
Cât privește conținutul ce poate fi partajat și pe TikTok, platforma acceptă recenzii de filme sau tutoriale din zona beauty.
”TikTok a devenit locul perfect atât pentru distracție, cât și pentru învățare”, a scris Sean Kim, head of product la TikTok, într-un comunicat de presă. „Prin TikTok Jump, creăm„ ultimul kilometru ”al călătoriei de descoperire a comunității noastre și contribuim la stimularea acțiunii și a interacțiunii mai profunde atât pe platformă, cât și în afara acesteia”, a adăugat el.