Schimbare importantă pentru toți utilizatorii PlayStation din Europa: ce trebuie să știi

Schimbare importantă pentru toți utilizatorii PlayStation din Europa: ce trebuie să știi

Cei de la Sony, care dețin PlayStation, au venit cu un anunț legat de cumpărarea de conținut digital de pe platformă. Iată ce trebuie să știi.

PlayStation anunță noi reguli pentru utilizatorii europeni, așadar și pentru cei din România, care vor să cumpere direct conținut digital, fie că e vorba de jocuri sau altceva. E vorba de regulile europene referitoare la „Programul Directivei privind Serviciile de Plată” al UE (cunoscut drept „DSP2”).

Adică exact regulile gândite pentru ca plățile pe care le faci pe internet să fie în siguranță. PlayStation se conformează pentru a îmbunătăți securitatea plăților online și pentru a se asigura că persoana care face o tranzacție online e proprietarul metodei de plată.

Ce trebuie să știi când cumperi din PlayStation Store

Sony arată că noul standard de securitate e cunoscut drept 3DS. Cu 3DS, cumpărătorii trebuie să treacă de încă un pas de securitate în timpul tranzacției, precum introducerea unei Parole Unice (primită pe telefonul mobil) sau oferirea unui răspuns la o întrebare de securitate.

Din păcate, în timp ce aceste schimbări sunt implementate, încercările de autentificare 3DS eșuate pot face ca plățile pentru jocuri pe console precum PS4™ și PS5™ să fie refuzate. Compania se așteaptă ca impactul să fie mai mare față de cardurile de credit și debit decât față de PayPal și alte metode de plată pe care le acceptă.

Revendicarea codurilor de vouchere nu va fi afectată.

Cum continui să cumpăr conținut digital PS4 sau PS5?

Ar trebui să poți cumpăra cu succes de pe consolă folosind PayPal sau altă metodă de plată. De asemenea, poți cumpăra vouchere Wallet-Top-up pentru consolă și apoi folosi fondurile din portofel pentru cumpărături.

Ca alternativă, versiunea de Playstation™Store din afara consolei – accesibil pe desktop sau pe telefoanele mobile – probabil nu va fi la fel de afectată de implementarea procesului 3DS, așa că poți încerca folosirea cardului de credit sau de debit pentru a cumpăra conținut prin PS Store la: store.playstation.com

După ce te loghezi în PS Store și cumperi conținut, poți intra pe consolă pentru a-l descărca.

Plata e refuzată atât pe consolă, cât și pe dispozitivile desktop sau mobile. Ce pot face? Până când va fi așa?

Te rugăm să contactezi banca sau furnizorul de carduri de credit în mod direct dacă dorești să pui întrebări despre o plată refuzată. De asemenea, contactează-i pentru a afla vești despre când va funcționa metoda 3DS pentru jocurile de pe consolă.

Mai multe informații găsești AICI. 

Citește și: