“Nu intrați pe TikTok”, poate cea mai ciudată campanie de promovare din România

“Nu intrați pe TikTok”, poate cea mai ciudată campanie de promovare din România

O campanie destul de ciudată are în prim-plan platforma de socializare TikTok, care le cere oamenilor să nu intre pe… TikTok. Acesta este mesajul central al primei campanii lansate de populara aplicaţie.

Proiectul, care se va vedea şi într-un spot la TV, a fost lansat recent, conform Paginademedia. Printre vedetele care apar în clip se numără Irina Rimes, a cărei muzică se aude şi pe fundal, şi Bogdan Anicescu, interpretul mimico-gestual ajuns celebru în perioda stării de urgenţă când traducea în limbaj mimico-gestual mesajele lui Raed Arafat. Antonia face şi ea parte din campanie.

În acest prim spot, piesa „Taie” a Irinei Rimes a fost tradusă în limbajul semnelor ca muzica să ajungă şi la comunitatea hipoacuzicilor.

„Obiectivul a fost să aducem noi useri în aplicaţie, useri care în momentul de faţă au o grămadă de motive pentru care nu ar folosi TikTok. De aici şi prima apariţie a TikTok pe TV în România – din dorinţa de a atrage un public nou şi de a oferi credibilitate în zona educaţională, unde contentul creşte foarte mult, inclusiv la nivel local. În loc să îi rugăm să ne dea o şansă, am ales să nu-i contrazicem, ci să spunem exact ca ei, dar să facem ca noi. Am abordat direct toate preconcepţiile, tocmai ca să ne putem conecta real cu ei, ca să le atragem atenţia pe bune şi să îi facem mai apoi să-şi pună întrebări”, spune Miruna Dumitrescu, Group Creative Director la agenția Publicis, care a gândit campania, citată de aceeași sursă.

Ce se schimbă la TikTok: ce poate face aplicația acum

TikTok își schimbă politica de confidențialitate, introducând o nouă secțiune. Potrivit noii politici, aplicația poate colecta mai multe date biometrice ale utilizatorilor, incluzând amprentele vocale și nu numai.

Una dintre cele mai utilizate aplicații din lume, a schimbat în data de 2 iunie politica de confidențialitate astfel că aplicația poate colecta acum datele biometrice precum amprentele vocale dar și recunoașterea facială. TikTok nu a confirmat cu adevărat ce dezvoltare a produsului a necesitat stocarea acestor date biometrice.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: